Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Newsletter

Náborové kampaně: Praha 10 hledá zaměstnance na radnici, PwC auditory

Jakub Křešnička2. 7. 20201. 7. 2020

Informačně náborové kampaně spouští prakticky ve stejnou dobu poradenská společnost i pražská městská část. Vedle snahy nalákat nové zaměstnance je spojuje i snaha o posílení brandu. Radnice vyvrací stereotypy, PWC dává vědět, že jí záleží na rovnováze pracovního a soukromého života.

Co vám na veřejné správě vadí? A proč váháte k nám jít pracovat? S takovými otázkami odstartovala vlastní náborovou kampaň městská část Praha 10. Chce v ní ukázat fungování radnice i příběhy stávajících zaměstnanců, bourat stereotypy spojené s úřednickou profesí a rozšířit skupinu lidí, kteří se hlásí na jednotlivé pracovní pozice.

„Mnoho lidí má představy o fungování úřadů, které ne vždy odpovídají realitě. Odráží se to pak v jejich přístupu z pozice občana i při hledání zaměstnání, kdy například o radnici vůbec neuvažují,“ shrnuje tajemnice úřadu Jana Hatalová. „Chceme otevřít téma ,úřednických profesí‘ jako takové a zároveň se soustředit konkrétně na naše pracovní místa a naše zaměstnance,“ dodává.

Kampaň, kterou společně vytvořilo personální a tiskové oddělení úřadu, poběží několik měsíců s jednotným názvem Rozsvěcujeme úřad. Její součástí budou videa, podcasty, texty a další příspěvky, které bude městská část prezentovat na všech svých komunikačních kanálech. V první fázi bude uvádět na pravou míru vyjádření samotných lidí, kteří k nim dostanou prostor zejména na sociálních sítích. Následně budou formou krátkých medailonků představeni jednotliví zaměstnanci. V poslední etapě pak přijde samotná náborová kampaň na jednotlivá – i déle neobsazená – místa. Mezi ně patří zejména pozice na stavebním úřadě, což je podle radnice problém prakticky všech městských částí.

Hlavně se odlišit

Kampaň poradenské společnosti PwC z pera agentury Konektor Social cílí na absolventy ekonomických vysokých škol hledající první zaměstnání na plný úvazek. Druhotným cílem kampaně je i celková podpora brandu PwC jako společnosti, pro kterou jsou důležité nejen profesní schopnosti, ale také rovnováha pracovního a soukromého života.

„Náborová komunikace Velké čtyřky mezi sebou bývá snadno zaměnitelná. V rámci nové kampaně jsme se proto snažili odlišit. Tomu jsme přizpůsobili i vizuální vyznění. Pracujeme s čistým designem a jednoduchými tvary, zároveň jsme vsadili na fotografie, které předávají jasnou emoci, ale bez přehnaných póz a falešných úsměvů“, říká Barbora Stará z Konektor Social.

Kromě komunikace na sociálních sítích je součástí kampaně i chatbot, který interaktivní formou přibližuje potenciálním zájemcům práci v PwC. Pro ně je vytvořena také speciální microsite, která drží vizuální podobu celé kampaně. „Kreativní koncept kampaně je postaven na autentickém příběhu našich kolegů. Kolegů, kteří chtějí plně rozvíjet svůj talent a potenciál v práci, ale i mimo ni. Kampaň nám v cílové skupině velmi dobře funguje a navíc se s ní identifikují i naši zaměstnanci,“ uvádí Marek Mráz, marketingový lídr PwC. 

Zavřít reklamu

Prodavač obecný je dnes ohrožený druh

Starší článek

Kdo naváže na Viva La Vulva? Uzávěrka Cresta Awards je 20. července

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Oddělené světy jsou na škodu

ADVERTORIAL Na našem marketingovém trhu nejčastěji působí ryze české agentury, nebo ty, které mají centrálu v zahraničí a v našich končinách mají jen…
26. 5. 202225. 5. 2022
Newsletter

Cross-medialitu ovládlo Performio

Významným oceněním v rámci ceny Agenturní spolupráce roku udělované českou internetovou jedničkou Seznam.cz se v kategorii Cross-mediální spolupráce roku…
19. 5. 202218. 5. 2022
Newsletter

Když obsah buduje brand

Služba Seznam Native může nejen zvýšit znalost značky, ale dokáže také značně posílit její preference.
12. 5. 202211. 5. 2022
Newsletter

Esport se může inspirovat MMA

Že jde vybudovat silná nová sportovní komunita, dokazuje úspěch MMA, říká vedoucí oddělení sponzoringu a eventů Tipsportu Martin Ptáčník.
9. 5. 20228. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News
DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.