Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Newsletter

Birell s Josefem „Homolkou“ Šebánkem oslavuje přírodu. Nealko trh věří v silné léto

Pavel Hejkrlík9. 7. 20208. 7. 2020

Na kampaň s populárním dědou Homolkou v podání nezapomenutelného herce Josefa Šebánka z trilogie o rodině Homolkových vsadil Plzeňský Prazdroj s kreativní agenturou VCCP Prague v kampani Chuť zážitků pro značku Birell.

Kvůli opatřením souvisejícím s pandemií byli lidé ochuzeni o řadu kontaktů, ale i zážitků. V novém spotu chce VCCP ukázat explozi emocí, které nyní lidé po několikaměsíčních peripetiích znovu mohou venku zažívat. Využívá k tomu slavného monologu dědy Homolky o tom, že příroda je chrám. Ódu na krásu a nádheru souznění s přírodou ve spotu provází záběry z výletů, koupání či jen relaxace v trávě s rodinou a přáteli. Koncept navazuje na strategii komunikace značky, jejímž mottem je „Chuť zážitků“.

„Na tomto konceptu nás zaujala především jeho nadčasovost a hluboká pravda, která je tam skryta. Příroda je tu pro nás přece stále, stačí se jen rozhlédnout a naplno prožívat všechnu tu krásu okolo nás,“ říká Veronika Hořáková, marketingová manažerka pro nové kategorie.

Spot v délce 30 vteřin byl nasazen v Čechách a na Slovensku. O produkci se postarali Armada Films a režie se chopil Tomáš Řehořek. VCCP tým zastřešila jako account director Lucie Vrzalová, kreativu Dejan Štajnberger.

Úspěch nealko segmentu

Pro celý segment nealko nápojů jsou letní měsíce nejsilnějším obdobím roku. Ovšem koronavirus a nepříznivé počasí pravděpodobně kartami zamíchají. Podle aktuální analýzy společnosti Nielsen dosáhly maloobchodní tržby za uplynulých dvanáct měsíců za skupinu nealkoholických nápojů hodnoty téměř dvacet miliard korun. Meziročně stouply prodeje o tři procenta, ovšem z hlediska prodaného objemu trh stagnoval. Na rozdíl od piva nebo tvrdého alkoholu, u nealkoholických nápojů nedošlo k výraznějšímu navyšování prodejů v maloobchodních prodejnách ani po uzavření gastro zařízení. Meziroční statistiky tak zatím udržuje v pozitivních číslech velmi silné loňské léto a úspěch prodejů nealko segmentu proto bude záviset na následujících prázdninových měsících.

Z nealko segmentu nakupují Češi nejvíce balené vody, které tvoří dominantní část spotřeby (62 %) a putují na ně 4 z 10 korun výdajů na nealko. Po vodách jsou druhým nejpopulárnějším typem nealko nápojů limonády. Patří sem především kolové, pomerančové, citrónové či jiné ochucené sycené nápoje. Jejich roční spotřeba je na úrovni nad 403 milionů litrů, což je o 3 procenta méně než před rokem. Kolová příchuť zůstává suverénně nejoblíbenější a tvoří téměř tři čtvrtiny z celkového prodaného objemu limonád. Třetí nejprodávanější skupinou nealko nápojů jsou džusy, které zaznamenaly meziroční nárůst spotřeby (+4 %) i tržeb (+4 %). V posledních letech zaznamenaly nejdynamičtější vývoj energetické nápoje, které mají nejvyšší průměrnou cenu v rámci nealko nápojů (44 korun za litr). Jejich maloobchodní spotřeba i tržby byly přibližně o 10 procent vyšší než před rokem

×

ALINE SANTOS z Unileveru: Je třeba diskuse, ne bojkot

Starší článek

Zástupci L’Oréalu, Carbonu či Tesca. Soutěž WARC Media Awards představila porotu

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Ceny SDGs jsou otevřené pro přihlášky, čas je do konce března

Asociace společenské odpovědnosti v letošním roce pořádá již pátý ročník Cen SDGs. Ty oceňují inovativní projekty, jež naplňují globální cíle…
1. 3. 20211. 3. 2021
Newsletter

Být stále mlád je v marketingu zadara

Letos to je dvacet let od chvíle, kdy mne vysoká škola vyslala vstříc osudu. Mohu tedy prohlásit, že pracuji dvacet let v marketingu. Co…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

VIDEO: Místo kontejneru obývák. Kanada vyvrací mýty o obchodu s lidmi

Vládní kampaň vytvořená ve spolupráci s agenturou Banfield bojuje s tím, že v Kanadě každou třetí oběť obchodování s lidmi…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

Vydavatelství A 11 vstoupilo do segmentu křížovek. Luštění zažívá …

Společnost A 11 začala vydávat tři nové křížovkářské magazíny s klasickým švédským luštěním: sorry křížovky s vtipnou tajenkou za 39 korun, Mladý svět…
1. 3. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více