Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Newsletter

Ani pandemie top manažery k používání sociálních sítí nepřesvědčila

Jakub Křešnička27. 7. 202024. 7. 2020

Obecný předpoklad, podle nějž získají sociální sítě během pandemie koronaviru na důležitosti, se minimálně v případě nejvyšších manažerů nepotvrdil. Ukázal to průzkum sítě PR agentur ECCO, který se zaměřil na osobní účty generálních ředitelů 20 největších firem v sedmnácti zemích včetně České republiky.

Průzkum probíhal již potřetí a vyplynulo z něj, že ve srovnání s předchozími průzkumy z let 2017 a 2019 se podíl nejvyšších manažerů využívajících Twitter a LinkedIn téměř nezměnil.

„Nejvyšší manažeři a generální ředitelé se drželi svých komunikačních návyků i během koronavirové krize. Pouze ti, kteří byli na sociálních médiích aktivní již před touto krizí, je využili ke kontaktu se svými stakeholdery i během aktuální situace. Obecně platí, že se stále poměrně zdráhají šířit své názory prostřednictvím Twitteru nebo sítě LinkedIn,“ říká prezident sítě PR agentur ECCO Christian Kollmann.

Čtěte také:
VIDEO: Becherovka představila první spot na nefiltr

Nejméně jsou sociální sítě populární v Rakousku a Maďarsku – účet na Twitteru tam nemají žádní generální ředitelé. Na LinkedIn mají svůj profil v obou zemích tři z dvaceti nejvyšších manažerů místních největších podniků. Twitter je na tom nejlépe ve Francii a Nizozemsko, v obou státech má účet na této sociální síti 10 z 20 manažerů. LinkedIn je pak možná překvapivě nejpopulárnější ve Spojených arabských emirátech a České republice – v obou zemích má na něm účet 14 z 20 dvaceti nejvyšších šéfů největších firem.

V ČR průzkum realizovala agentura Czech P.R., která je místním členem sítě ECCO. Na Twitteru jsou podle jejího zjištění jen čtyři nejvyšší představitelé dvaceti největších tuzemských firem. Nejpopulárnějším je mezi nimi generální ředitel ČEZu Daniel Beneš s 1874 sledujícími a následuje zakladatel EPH a investor Daniel Křetínský s 1070 sledujícími. Na LinkedIn má z nejvíce followerů Bernhard Maier (10 736), jenž je ještě do 31. července generálním ředitelem Škoda Auto. Druhům nejsledovanějším je na LinkedIn šéf skupiny E.ON pro Česko Martin Záklasník s 2 429 followery. Nejaktivnějším manažerem je ale během letoška na LinkedInu šéf skupiny Sazka Robert Chvátal, který od začátku roku publikoval 35 příspěvků a z toho 15 během pandemie koronaviru.

Zavřít reklamu

VIDEO: Chytré spojení dat a prevence pohlavních chorob

Starší článek

CzechTourism bude nakupovat dynamicky

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Oddělené světy jsou na škodu

ADVERTORIAL Na našem marketingovém trhu nejčastěji působí ryze české agentury, nebo ty, které mají centrálu v zahraničí a v našich končinách mají jen…
26. 5. 202225. 5. 2022
Newsletter

Cross-medialitu ovládlo Performio

Významným oceněním v rámci ceny Agenturní spolupráce roku udělované českou internetovou jedničkou Seznam.cz se v kategorii Cross-mediální spolupráce roku…
19. 5. 202218. 5. 2022
Newsletter

Když obsah buduje brand

Služba Seznam Native může nejen zvýšit znalost značky, ale dokáže také značně posílit její preference.
12. 5. 202211. 5. 2022
Newsletter

Esport se může inspirovat MMA

Že jde vybudovat silná nová sportovní komunita, dokazuje úspěch MMA, říká vedoucí oddělení sponzoringu a eventů Tipsportu Martin Ptáčník.
9. 5. 20228. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News
DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.