Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Newsletter

ALINE SANTOS z Unileveru: Je třeba diskuse, ne bojkot

Jakub Křešnička9. 7. 20208. 7. 2020

Ačkoliv jeden z největších inzerentů světa, koncern Unilever zastavil do konce letošního roku inzerci na sociálních sítích na americkém trhu, nemá to nic společného s nynějším bojkotem Facebooku a iniciativou Stop Hate for Profit, k níž se přidalo už na 400 firem.

„Nejsme součástí bojkotu Facebooku, vztah, jaký máme se všemi sociálními sítěmi, je skutečně dlouhodobý,“ uvedla Aline Santos, viceprezidentka pro marketing ve skupině Unilever. Rozhodnutí její firmy pozastavit a přehodnotit investice do tohoto typu inzerce podle ní souvisí hlavně s nadcházejícími prezidentskými volbami v USA.

PSALI JSME
KŘEŠNIČKA na dortu: Chtělo by to trochu sebereflexe

„Nechceme aby se naše značky staly součástí velmi toxických konverzací, které budou probíhat na zdech profilů a skupin sociálních sítí. Nejde o nic konkrétního pro tu či onu společnost. Prostě nechceme, aby se naše značky objevovaly v toxickém prostředí,“ prohlásila pro server The Drum.

Bojkotu Aline Santos podporu nevyjádřila. Spíše apelovala na firmy a značky, aby se společnostmi jako je Facebook spolupracovaly ve snaze bojovat s nenávistnými projevy a na postupném vylepšování pravidel fungování sociálních sítí.

„Skutečně jsme se zapojili do jednání s hráči na poli sociálních médií, neděláme to aktivistickým způsobem, nebojujeme s nimi, ani na ně nekřičíme. Jsme v opravdovém jádru diskusí uvnitř všech těchto společností,“ uzavřela Santos s tím, že tímto způsobem se docílí změn.

Zavřít reklamu

Košík.cz rozjíždí prodej farmářských bedýnek. Jejich obsah se bude měnit

Starší článek

Birell s Josefem „Homolkou“ Šebánkem oslavuje přírodu. Nealko trh věří v silné léto

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Oddělené světy jsou na škodu

ADVERTORIAL Na našem marketingovém trhu nejčastěji působí ryze české agentury, nebo ty, které mají centrálu v zahraničí a v našich končinách mají jen…
26. 5. 202225. 5. 2022
Newsletter

Cross-medialitu ovládlo Performio

Významným oceněním v rámci ceny Agenturní spolupráce roku udělované českou internetovou jedničkou Seznam.cz se v kategorii Cross-mediální spolupráce roku…
19. 5. 202218. 5. 2022
Newsletter

Když obsah buduje brand

Služba Seznam Native může nejen zvýšit znalost značky, ale dokáže také značně posílit její preference.
12. 5. 202211. 5. 2022
Newsletter

Esport se může inspirovat MMA

Že jde vybudovat silná nová sportovní komunita, dokazuje úspěch MMA, říká vedoucí oddělení sponzoringu a eventů Tipsportu Martin Ptáčník.
9. 5. 20228. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News
DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.