Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Newsletter

ALINE SANTOS z Unileveru: Je třeba diskuse, ne bojkot

Jakub Křešnička9. 7. 20208. 7. 2020

Ačkoliv jeden z největších inzerentů světa, koncern Unilever zastavil do konce letošního roku inzerci na sociálních sítích na americkém trhu, nemá to nic společného s nynějším bojkotem Facebooku a iniciativou Stop Hate for Profit, k níž se přidalo už na 400 firem.

„Nejsme součástí bojkotu Facebooku, vztah, jaký máme se všemi sociálními sítěmi, je skutečně dlouhodobý,“ uvedla Aline Santos, viceprezidentka pro marketing ve skupině Unilever. Rozhodnutí její firmy pozastavit a přehodnotit investice do tohoto typu inzerce podle ní souvisí hlavně s nadcházejícími prezidentskými volbami v USA.

PSALI JSME
KŘEŠNIČKA na dortu: Chtělo by to trochu sebereflexe

„Nechceme aby se naše značky staly součástí velmi toxických konverzací, které budou probíhat na zdech profilů a skupin sociálních sítí. Nejde o nic konkrétního pro tu či onu společnost. Prostě nechceme, aby se naše značky objevovaly v toxickém prostředí,“ prohlásila pro server The Drum.

Bojkotu Aline Santos podporu nevyjádřila. Spíše apelovala na firmy a značky, aby se společnostmi jako je Facebook spolupracovaly ve snaze bojovat s nenávistnými projevy a na postupném vylepšování pravidel fungování sociálních sítí.

„Skutečně jsme se zapojili do jednání s hráči na poli sociálních médií, neděláme to aktivistickým způsobem, nebojujeme s nimi, ani na ně nekřičíme. Jsme v opravdovém jádru diskusí uvnitř všech těchto společností,“ uzavřela Santos s tím, že tímto způsobem se docílí změn.

×

Košík.cz rozjíždí prodej farmářských bedýnek. Jejich obsah se bude měnit

Starší článek

Birell s Josefem „Homolkou“ Šebánkem oslavuje přírodu. Nealko trh věří v silné léto

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Ceny SDGs jsou otevřené pro přihlášky, čas je do konce března

Asociace společenské odpovědnosti v letošním roce pořádá již pátý ročník Cen SDGs. Ty oceňují inovativní projekty, jež naplňují globální cíle…
1. 3. 20211. 3. 2021
Newsletter

Být stále mlád je v marketingu zadara

Letos to je dvacet let od chvíle, kdy mne vysoká škola vyslala vstříc osudu. Mohu tedy prohlásit, že pracuji dvacet let v marketingu. Co…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

VIDEO: Místo kontejneru obývák. Kanada vyvrací mýty o obchodu s lidmi

Vládní kampaň vytvořená ve spolupráci s agenturou Banfield bojuje s tím, že v Kanadě každou třetí oběť obchodování s lidmi…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

Vydavatelství A 11 vstoupilo do segmentu křížovek. Luštění zažívá …

Společnost A 11 začala vydávat tři nové křížovkářské magazíny s klasickým švédským luštěním: sorry křížovky s vtipnou tajenkou za 39 korun, Mladý svět…
1. 3. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více