Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Newsletter

Epica Awards startuje příští týden. Vítěze oznámí v listopadu

Redakce MAM25. 6. 202024. 6. 2020

Mezinárodní soutěž marketingu, komunikace a kreativity Epica Awards otevírá letošní ročník. Reklamní a PR agentury, designerská studia, produkční a mediální společnosti i jednotliví kreativci mohou přihlašovat své práce od středy 1. července.

„Early birds“ přihlášky se slevou 100 eur budou přijímány do 31. srpna. Regulérní přihlášky se pak budou moci odevzdávat od 1. září do 2. října. Finalisté budou zveřejněni 10. listopadu a vítězové o deset dní později 20. listopadu. Epica Awards se udělují od roku 1987 a nejlepší práce vybírá porota složená z více než dvou set zástupců odborného tisku.

Soutěžit se bude celkem ve 27 kategoriích a uděleno bude několik Grand Prix. Do dramaturgie Epicy zasáhla také koronavirová pandemie. „Pro práce související s pandemií jsme vytvořili speciální kategorii a všechny příjmy z přihlášek věnujeme nadacím pro pracovníky ve zdravotnictví. Brzy budeme moci sdělit více novinek,“ uvedl pro MAM Mark Tugate, šéf soutěže a rovněž jeden z řečníků říjnové konference Forum Media (rozhovor s ním si můžete přečíst v MAM 26/2020 vycházejícím v pondělí 29. července).

ČTĚTE TAKÉ
Už víte, co přihlásíte do letošních cen Effie? Soutěž se otvírá 26. června

Držiteli loňské Grand Prix je v kategorii Film společnost Daimler AG za kampaň „Mercedes-Benz – Betha Benz“, v kategorii Tisk zvítězila kampaň „Without the Whole Picture“ od švédské agentury Åkestam Holst pro noviny Expressen a síť trafik Pressbyrån. Digitální kategorii vyhrála Ogilvy Germany za kampaň „No Need To Fly – Around the World In Germany“ pro Deutsche Bahn. Design Grand Prix putovala do Tel Avivu prodejci nábytku Ikea za „ThisAbles“. „Alternativní“ Grand Prix dostala kampaň „Parisian Rendezvous“ od Wunderman Thompson Paris a „zodpovědnou“ Grand Prix si odnesla agentura McCann New York za kampaň „Changing the Game“ pro Microsoft. Nejleší PR kampaní (loni nová kategorie) se stala „The Tampon Book“ pro The Female Company od Scholz & Friends Berlin.

×

Tesco rozšiřuje prémiovou řadu „Finest“. Přidává produkty z celého světa

Starší článek

REI INOMATO: Kreativní průmysl se má co učit i od gastrobyznysu

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Nový šéf obchodu Testuj.to má značce pomoci s expanzí i novou franšízou

Projekt Testuj.to, který loni uzavřel akvizici s nákupním rádcem Heureka.cz, má nového šéfa obchodu. Radek Černý bude mít na starosti koordinaci…
22. 2. 202121. 2. 2021
Newsletter

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
22. 2. 202123. 2. 2021
Newsletter

Nevychytaný Super Bowl

Automobilka GM svými spoty udělala reklamu spíš Norsku. Jeep vlastní krátký film radši stáhl. Automobilka General Motors ve svém spotu pro americký…
22. 2. 202118. 2. 2021
Newsletter

Kramek „na rohu“ žije!

Capgemini, SharpEnd a The Drum představily CornerShop — obchod budoucnosti a záchranné lano retailu. Nakouknutí do budoucnosti…
22. 2. 202121. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více