Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Za5dvanáct
Názory

Klíčem k úspěšné spolupráci s influencery je relevantní nabídka

André Kohout, Za5dvanáct, Ecomail.cz8. 2. 20228. 2. 2022

Jak kontaktovat influencery a jednat s nimi o spolupráci radí ve svém komentáři André Kohout, spolumajitel obchodu Za5dvanáct a sales manager Ecomail.cz.

Udělal jsem si malý průzkum mezi influencery a došel jsem k zajímavým závěrům. První z nich: Influenceři jsou také obyčejní lidé. Většinu svého času věnují tomu, co je živí, ať už jde o sport, hudbu, focení, psaní nebo točení videí či podcastů. Také tráví čas komunikací s fanoušky a v neposlední řadě svými závazky v rámci již domluvených spoluprací. A to nemluvím o volném čase nebo rodině. Často jsou na vše sami. K tomu všemu přičtěte počet konkurenčních nabídek, který se může vyšplhat i ke dvou desítkám týdně. Kolik času jim může zbýt na domluvu nových spoluprací?

Přesto se podle všeho influenceři snaží odpovědět co nejdříve. Ale ne každý preferuje jednat o spolupráci přímo přes „direct“ zprávy na Instagramu. „Snažím sa reagovať čo najrýchlejšie, avšak veľakrát hrá proti mne to, že firmy ma kontaktujú do directu na Instagrame, kde sa bohužiaľ správa môže stratiť. Preto preferujem email, ktorý mám uvedený v bio, a tým sa celková responzivita zvyšuje. U mňa je reakcia na ponuku v e-mail do max. troch pracovných dní,” uvedla ke komunikaci s firmami Veronika Beskydiarová, amatérská kuchařka a aktuální vítězka soutěže MasterChef s 91,8 tisíci sledujícími na Instagramu.

Barter nebo cash?

Že peníze zvítězí nad barterem? Nemusí to být úplně pravda. Většina influencerů se shoduje na tom, že se musí hlavně ztotožnit s firmou či daným produktem. „Pokud se mi firma nelíbí, tak je mi jedno, jestli je to placený nebo barter. Když mě značka baví, tak to situaci taky nemění, protože ráda podpořím,“ odpověděla na otázku povahy spolupráce Dominika Poklunková, pražská lifestyle influencerka a blogerka s 94,7 tisíci sledujícími na Instagramu. „Mám většinou klienty, které znám dlouho a s jejich produkty žiju, navíc to barterové plnění bývá většinou ve finálu vyšší než případné finanční ohodnocení,“ dodal Tomáš Třeštík, úspěšný pražský fotograf se 42,1 tisíci sledujícími na Instagramu. Influencery tedy rovněž zajímá celková hodnota spolupráce.

Jak na to

Pečlivě vybírejte, protože výběr vhodného influencera je klíčem nejen k úspěšné domluvě, ale i k požadovaným výsledkům. Zjistěte, jakou formu komunikace nebo spolupráce preferuje, zda se mu se svým produktem trefíte do vkusu. Buďte ve své nabídce co nejvíce konkrétní. Mějte trpělivost a dobře plánujte. Influenceři nemají času nazbyt. Začněte s komunikací včas, abyste nepropásli termíny, které chcete při spolupráci dodržet. 

Zavřít reklamu

Mark Read: vedení společnosti nemůže být zavřené v kancelářích

Starší článek

Jak covid změnil cestovní návyky Čechů?

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.