Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pixabay.com
Názory

KOMENTÁŘ: Klavíry Petrof? Škoda ukončit pěkně rozjetou záležitost

Martin Frýdl, AC & C Public Relations13. 9. 202026. 11. 2020

„Pojďte, koupíme ty nešťastné klavíry od firmy Petrof, co měly odfrčet a neodfrčí do Číny, a dáme je českým školám.“ Tak jednoduchá myšlenka stačí, abyste zadarmo získali publicitu snad úplně ve všech médiích.

Jen v prvním dnu čtyřicet výstupů v top titulech, kam se normálně komerční subjekty se svými zprávami o „páchání dobra“ nemají šanci procpat. Česká televize, Blesk, Aktuálně, Novinky, Deník N… Vše má jedinou podmínku: musí vás to napadnout jako prvního, a musíte o tom taky rychle rozhodnout. Stejně jako k celé věci přistoupila rodinná nadace miliardáře Karla Komárka.

ČTĚTE TAKÉ
KOMENTÁŘ: Korporace těží z prací autorů, změňme to

Zmíněný počin je krystalickým příkladem základního pravidla komunikace: když chcete zaujmout, musíte mít super nápad a schopnost ho zrealizovat. Jasně, v případě soukromé rodinné nadace jednoho miliardáře je to jednoduché — nepotřebujete žádné prezentace v powerpointu, rozklad o návratnosti ani supliku o nutnosti navýšení CSR rozpočtu, která pravděpodobně proputuje všemi instancemi firmy zhruba v příštím kvartálu. Stačí přesvědčit jednoho člověka, majitele, že to dává smysl.

I tak by ale kauza „Petrof“ měla být pro marketéry a šéfy komunikací v tradičních firmách příkladem, který si dají na nástěnku. Každé ráno by k ní měli přijít, třikrát praštit čelem do zdi a zahuhlat si: „Že mě to sakra nenapadlo jako prvního.“

Celý článek si můžete přečíst v časopise Marketing & Media, který vychází v pondělí 14. září 2020. Předplatit si ho můžete zde.

×

Humanizace mazlíčků pokračuje. Mají granule v bio kvalitě i raw produkty

Starší článek

VIDEO: Vy za svou rodinu, my za vás! Volvo uvedlo novou globální kampaň

Novější článek

Podobné zprávy

Názory

KOMENTÁŘ: Bílé pláště už do reklam nedávejte, přichází tvrdší regulace

Začnou platit nová pravidla pro reklamu na zdravotnické prostředky a výrobky cílící na zdraví. Do světa marketingu přinášejí revoluci.
1. 4. 20214. 4. 2021
Názory

KOMENTÁŘ: Udržitelnost znamená investovat na správném místě

Když v polovině ledna minulého roku v dopise Larryho Finkse, ředitele investiční firmy BlackRock, která je i největším investorem do produkce zbraní…
22. 3. 202121. 3. 2021
Názory

Budoucí marketéři: Musí mít „soft skills“ a přesah do dalších disciplín

Online marketing je komplexní obor. Spojuje v sobě umění ovládat technologie, kreativitu i strategické myšlení při výběru kanálů. Se vznikem…
23. 2. 202123. 2. 2021
Názory

KOMENTÁŘ: Proč by se značky měly zabývat duševním zdravím?

Pandemie covid‑19 je s námi téměř rok a s největší pravděpodobností ještě nějakou dobu bude. Její přímé dopady na životy lidí jsou…
18. 2. 202118. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více