Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Názory

KOMENTÁŘ: Quo vadis, televize?

Erika Luszicza, Axocom23. 8. 202027. 10. 2020

Jak velké jsou televizní trhy a kam až sahají pomyslné hranice streamovacích služeb? A kolik předplatných zvládne průměrná domácnost? Při pohledu na globální televizní trh to vypadá na více než zářnou budoucnost. Korona vymetla kina a kulturní akce celkově, to vše evidentně nahrává televizi a čísla z jednotlivých trhů a služeb to jen potvrzují. Navíc analýzy dalšího vývoje jsou hodně ambiciózní.

Fenomenální úspěch si připisuje například Disney+ ve Velké Británii. Rozjezd nové streamovací platformy doslova předčil očekávání, proto se teď Disney rozhodl ukončit vysílání svých lineárních kanálů Disney Channel, Disney XD a Disney Junior. Jejich vypnutí má ještě více posílit pozici streamovacího nováčka. Ten jen na ostrovech od loňského listopadu zaznamenal přes 54 milionů předplatitelů.

ČTĚTE TAKÉ
KOMENTÁŘ: Současný virus se jmenuje televize

  • Erika Luzsicza

Čísla jsou to na první pohled slibná, nicméně stále s nejistou budoucností. Disney jakožto jedna z největších mediálních společností na světě se tím pádem odřízne od příjmů, které pravidelně přitékaly za licencovaný obsah pro jiné stanice a operátory. Zároveň musí doufat, že čísla předplatitelů stabilně porostou i do budoucna a dostatečně tak vykompenzují veškeré náklady, zejména za nové pořady, které v tomto případě nejsou nejlevnější. Veškerá produkce Disney je známá a populární tím, že zaměstnává nejlepší animátory a její filmy či seriály stojí na nejnovějších digitálních tricích a efektech.

V tomto ohledu je zajímavý pohled na dění za velkou louží. Amazon jakožto další globální gigant na poli televizní zábavy se totiž pomalu obrací opačným směrem než rivalové. Zní to překvapivě, ale Amazon i přes rozvíjení platformy Prime Video chce nově experimentovat právě s lineární televizí. Jak se podařilo vypátrat redaktorům z časopisu Fortune, Amazon v náborových inzerátech uvádí, že ačkoliv je video na vyžádání na vzestupu, očekává se, že v globálním měřítku poroste čas strávený u televize ve prospěch živého, programového nebo lineárního vysílání v následujících dvou letech o 64 procent.

Celý článek si můžete přečíst v časopise Marketing & Media, který vychází v pondělí 24. srpna 2020. Předplatit si ho můžete zde.

×

Hlavní konkurenční hrozba? Britský žralok Gymshark vyzývá Nike

Starší článek

Soutěž Just Marketing Awards otvírá registrace. Která kampaň byla nejlepší?

Novější článek

Podobné zprávy

Názory

Budoucí marketéři: Musí mít „soft skills“ a přesah do dalších disciplín

Online marketing je komplexní obor. Spojuje v sobě umění ovládat technologie, kreativitu i strategické myšlení při výběru kanálů. Se vznikem…
23. 2. 202123. 2. 2021
Názory

KOMENTÁŘ: Proč by se značky měly zabývat duševním zdravím?

Pandemie covid‑19 je s námi téměř rok a s největší pravděpodobností ještě nějakou dobu bude. Její přímé dopady na životy lidí jsou…
18. 2. 202118. 2. 2021
Názory

KOMENTÁŘ: Média u nás stojí na jednotlivcích. Proč je to šance …

Jestli krize něco připomněla, tak jsou to mimo jiné veškeré nadnárodnosti a systémovosti. Ovšem institucionalizaci navzdory odhalila…
12. 2. 202113. 2. 2021
Názory

KOMENTÁŘ: Co mi covid vzal a co mě naučil

V krizi si uvědomíte, že když chcete něco dokázat, musíte za tím jít a musíte to udělat sami. Pamatuji si, že pro mne 12. března 2020…
12. 1. 202112. 1. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo
Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více