Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Názory

MALYSA: V krizi zkus odložit své ego a učit se. Vyplatí se to

Michal Malysa, Deloitte23. 4. 202023. 4. 2020

Současná situace nám v komunikačním oboru, podobně jako ve všech jiných částech života a podnikání, možná konečně ukáže, že jsme dosud žili velmi pohodlně. Věnovali jsme se často malicherným potyčkám firemního politikaření, rozčilovali se nad protivnými kolegy nebo se frustrovali tím, že interní nebo externí klienti nerozumějí podstatě naší práce.

Nástroje, které umožňují pokračovat v naší práci bez toho, aniž bychom se museli vystavovat fyzickému kontaktu, máme k dispozici už dlouho. Přesto běžně trvalo dlouhé měsíce nebo roky je zavést. Tedy trvávalo.

V dobrém žasnu nad tím, jak rychle se teď daří díky tlaku krize vše zprovoznit doslova za pár dní. Například mí skvělí kolegové spustili profesionálně vybavené videostudio, s pomocí řady našich kontaktů sestavili produkční tým a už několik týdnů provozují kvalitní streamy pro interní zaměstnance i externí publikum. A to nemluvím o bezplatných odborných webcastech, jejichž počet ve srovnání s dobou před karanténou narostl několikanásobně.

KOMENTÁŘ: Copywriteři jako noví finanční poradci?

Řada věcí by se nepovedla, kdyby impulsy a podpora nepřišly od kolegů z byznysu, včetně partnerů a vedení. Snažím se tím ilustrovat, že je možná úplně jedno, kolik úspěchů jako marketingová nebo PR hvězda za sebou máte.

V poslední době mě iritují posty na sociálních sítích a nevyžádané e-maily od agentur a komunikačních profíků nabízejících ta pravá řešení, jak v mimořádných dobách zvládnout komunikaci. Vypůjčím si nedávná slova z blogu Těsně vedle od nepřehlédnutelné Michelle Losekoot. Až totiž budete chtít oslovit svého klienta nebo nadřízeného s nějakým podle vás geniálním řešením, co teď se značkou, produktem nebo tváří, „nebuďte dement“.

Majitel, zakladatel, šéf nebo manažer firmy či organizace nejlépe ví, co dělat. Vede ji nebo ho k tomu instinkt podpořený léty zkušeností. Radím proto, zkuste na chvíli odložit své ego (a chápu, i pro mě to je docela výzva) a jen naslouchat a učit se. Může se vám to vyplatit v době poté. Pokud se rozhodnete jim teď důvěřovat, vrátí vám tu důvěru v budoucnu zpátky. 

×

McCann Prague rozšiřuje své portfolio. Zavede značky do světa PC her

Starší článek

Marketing EY v Česku povede Caudr. Přichází z Creative Dock

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Značky testují potenciál TikToku. Čínská sociální síť zažívá boom

Sociální síť TikTok má za sebou rok nebývalého růstu a ve stále větší míře ji testují také značky a marketéři. Zábavná forma příspěvků…
16. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Rekonstrukce státu lobbuje za zákon ve stylu Českých drah

Rekonstrukce státu spustila rychlou last minute kampaň v digitálu a na sociálních sítích s pomocí rýmovaček, které se osvědčily už…
15. 1. 202115. 1. 2021
Média

Tištěné tituly MF se vydražily za 4,2 miliony korun. Soud si řekl o repete

Některé tištěné tituly uzavřeného vydavatelství Mladá fronta se včera vydražily, celkem za 4,2 milionu korun bez DPH.  Krajský soud v Českých Budějovicích…
15. 1. 202116. 1. 2021
Lidé

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Za komunikaci Krajského úřadu Středočeského kraje nově zodpovídá bývalá dlouholetá mluvčí mobilního operátora T-Mobile Martina Kemrová. T-Mobile opustila…
15. 1. 202115. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více