Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Svaz provozovatelů venkovní reklamy
Názory

Sto let republiky

Petr Kukal22. 10. 20181. 7. 2019

Všichni, kdo občas jezdí po některé z českých dálnic, plus Brňáci, kteří na ní stojí, si určitě všimli, že počátkem měsíce byly z jejich okolí odstraněny billboardy společnosti Czech Outdoor. Že zákonnému požadavku, který měl být naplněn loni v září, firma dostojí, slíbila v srpnu. A 8. října ho skutečně naplnila. U nás nejsme zvyklí věci uspěchat.

Bohužel právě to se v daném případě stalo. V neděli si připomeneme 100. výročí vzniku Československa. Vlajky se objeví na sídlech státních a veřejných institucí, vepředu na tramvajích a tak. To by ovšem udělal každý stát, to není žádný punk.

Mít na dosavadní největší výročí české státnosti republiku polepenou sedmi sty státních vlajek, by byla teprve frajeřina.

Symboly pohrdání zákony, jejich švejkovského obcházení, nevynutitelnosti práva a bezzubosti naší exekutivy tak mohly vejít do přirozené, oboustranně prospěšné symbiózy se symbolem češství.

Podle mě by to bylo minimálně poctivé. Tak možná příště.

×

V Česku je mediální svoboda, byť trochu poklesla

Starší článek

Poradenská firma Colliers zřizuje v Česku oddělení pro retail

Novější článek

Podobné zprávy

Názory

Budoucí marketéři: Musí mít „soft skills“ a přesah do dalších disciplín

Online marketing je komplexní obor. Spojuje v sobě umění ovládat technologie, kreativitu i strategické myšlení při výběru kanálů. Se vznikem…
23. 2. 202123. 2. 2021
Názory

KOMENTÁŘ: Proč by se značky měly zabývat duševním zdravím?

Pandemie covid‑19 je s námi téměř rok a s největší pravděpodobností ještě nějakou dobu bude. Její přímé dopady na životy lidí jsou…
18. 2. 202118. 2. 2021
Názory

KOMENTÁŘ: Média u nás stojí na jednotlivcích. Proč je to šance …

Jestli krize něco připomněla, tak jsou to mimo jiné veškeré nadnárodnosti a systémovosti. Ovšem institucionalizaci navzdory odhalila…
12. 2. 202113. 2. 2021
Názory

KOMENTÁŘ: Co mi covid vzal a co mě naučil

V krizi si uvědomíte, že když chcete něco dokázat, musíte za tím jít a musíte to udělat sami. Pamatuji si, že pro mne 12. března 2020…
12. 1. 202112. 1. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více