Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Názory

Poslední večeře jako symbol partnerství?

Redakce MAM28. 5. 20188. 7. 2019

Asociace společenské odpovědnosti uveřejnila vizuál kampaně k druhému ročníku Cen SDGs. Hlavním motivem je Poslední večeře podle malby Leonarda da Vinci, k níž zasedly známé osobnosti jako novodobí apoštolové. Ambasadoři jsou oblečeni do udržitelné módy značky Slou.cz, Ikea poskytla nábytek a doplňky, také z udržitelných materiálů. Ceny demonstrují partnerství a spolupráci mezi veřejnými a privátními sektory napříč různými obory. Veřejnost může konkrétní společnosti podpořit do 1. června hlasováním na webu asociace. Zdali odkaz na Poslední večeři skutečně vystihuje hodnoty partnerství a spolupráce, posuďte ovšem sami.

Kreativní myšlenka kampaně byla odvážná, avšak různorodý mix fontů a stylů dělá vizuál této reklamy těžko čitelným pro danou cílovou skupinu.


Svetlana Mečiarová, country manager, Creative Pro

Fotka je moc hezká. A byl jsem navíc intelektuálně polichocen soutěží “najdi 13 známých osobností”. Jen jsem moc nepochopil celé to spojení právě s touto kampaní. Ale kdo jsem já, abych soudil…

Otto Bohuš, autor a reklamní textař, Ottocopy.cz

1. Soukup: Spory mezi J&T a CEFC neovlivňují Barrandov

Starší článek

Hodnocení reklamy: Tisk / květen 2018

Novější článek

Podobné zprávy

Názory

Jankovičová: Není tendr jako Tinder

Dlouholeté vztahy agentur a klientů se posouvají směrem k modernějším typům nezávazných vztahů a jejich délka se zkracuje
4. 12. 20194. 12. 2019
Názory

Hašek: Nevěřte nikomu, komu je nad třicet

Mají to „starší a pokročilí“ čeští marketéři s uplatněním těžké a panují u nás předsudky až diskriminace?
17. 11. 201925. 11. 2019
Názory

Asociace komunikačních agentur: Tendr MPSV na komunikaci za 30 miliónů …

Ministerstvo práce a sociálních věcí vypsalo tendr na komunikační aktivity Evropského sociální fondu a Operačního programu Zaměstnanost
12. 11. 201912. 11. 2019
Názory

Andrej Kiska: Kreativci by měli bojovat proti extremismu

Rozhovor s bývalým slovenským prezidentem a jeho vystoupení na Foru Media 2019
5. 11. 20196. 11. 2019
číst předplatit

Lidé v pohybu

Ondřej Kopa a Helena Šulcová přechází na rádio Zet
Tomáš Vysoudil se stal obchodním ředitelem RSBC
Reklama
  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více