09. března

Vykutálená rošťárna

Koukám se na Prima Zoom a vidím reklamu na Fidorku. Fidorka už za ta léta, co ji sleduju, změnila identitu nejméně třikrát. Ta současná – „vykutálená rošťárna“ – je docela fajn. Už jednou jsem tu psal o tom, že nejhloupější z nich byla „svůdná Fidorka“. Ale Fidorka stejně už svoji osobnost má. V jedné vesnici musel pan farář na několik dní […]

číst

Koukám se na Prima Zoom a vidím reklamu na Fidorku. Fidorka už za ta léta, co ji sleduju, změnila identitu nejméně třikrát. Ta současná – „vykutálená rošťárna“ – je docela fajn. Už jednou jsem tu psal o tom, že nejhloupější z nich byla „svůdná Fidorka“. Ale Fidorka stejně už svoji osobnost má. V jedné vesnici musel pan farář na několik dní odcestovat, a tak povolal na výpomoc mladšího kolegu. Žijí tu obyčejní lidé, povídá mu mezi dveřmi, žádné velké hříchy, občas někdo zalže, za to dávám pět otčenášů, občas někdo něco štípne, za to dávám deset zdrávasů, a to je asi tak všechno. Druhý den při zpovědi se svěří mladému faráři hezká maminka, že provozovala orální sex. Co teď? Odskočí si na chvilku ze zpovědnice, odchytí kostelníka a ptá se: Poslyšte, co dává pan farář za orální sex? Mně Fidorku, odpoví bezelstně ten dobrý muž.

Jakub Horák, producent

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení