Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Názory

Internet dává lidem větší moc

Redakce MAM23. 3. 201510. 7. 2019

V rámci Mindreaderu se respondenti vyjadřovali k tomu, do jaké míry souhlasí s tvrzením, že internet přináší větší moc do rukou “běžných” lidí. Ačkoliv polovina českých respondentů odpověděla, že s výrokem rozhodně či spíše souhlasí, řadí se Češi v tomto ohledu spíše ke skeptikům. V mezinárodním srovnání se totiž řadíme téměř až na konec žebříčku. Na druhou stranu, v našem geografickém prostoru není tento postoj ničím výjimečný. Konec žebříčku totiž obecně okupují země západní a střední Evropy. Naproti tomu největšími optimisty, pokud jde o sílu internetu, jsou Argentinci a Rusové. V obou zemích s výrokem rozhodně či spíše souhlasí více než 90 %. Zajímavý je i pohled napříč věkovými skupinami. V obou vybraných (do 34 let a 35 a více let) jsou sice stejně zastoupeni odpůrci dotazovaného výroku, nicméně v mladší věkové skupině celkem souhlasí 57 %, zatímco ve starší jen 45 %.

×

Spořitelna pojede v 3D animaci

Starší článek

Průvodce po galaxii

Novější článek

Podobné zprávy

Názory
Foto: Archiv Andrey Pavelcové

KOMENTÁŘ: Bílé pláště už do reklam nedávejte, přichází tvrdší regulace

Začnou platit nová pravidla pro reklamu na zdravotnické prostředky a výrobky cílící na zdraví. Do světa marketingu přinášejí revoluci.
1. 4. 20219. 4. 2021
Názory

KOMENTÁŘ: Udržitelnost znamená investovat na správném místě

Když v polovině ledna minulého roku v dopise Larryho Finkse, ředitele investiční firmy BlackRock, která je i největším investorem do produkce zbraní…
22. 3. 202121. 3. 2021
Názory

Budoucí marketéři: Musí mít „soft skills“ a přesah do dalších disciplín

Online marketing je komplexní obor. Spojuje v sobě umění ovládat technologie, kreativitu i strategické myšlení při výběru kanálů. Se vznikem…
23. 2. 202123. 2. 2021
Názory

KOMENTÁŘ: Proč by se značky měly zabývat duševním zdravím?

Pandemie covid‑19 je s námi téměř rok a s největší pravděpodobností ještě nějakou dobu bude. Její přímé dopady na životy lidí jsou…
18. 2. 202118. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více