Obsáhlý materiál použitý jako součást kampaně na podporu moderní léčby schizofrenie nominovaly odborné poroty letošního ročníku AMEC Award na shortlisty v kategoriích "Best use of social media measurement" a "Best use of integrated communication measurement/research". V druhé jmenované kategorii přihlášený projekt získal třetí místo. Newton Media je jedinou společností na domácím mediálním trhu, která ocenění AMEC Award kdy získala.

reklama
reklama

Přihlášený projekt, jehož hlavním iniciátorem a tvůrcem zadání byla komunikační agentura Ogilvy, oslovil porotce už samotným tématem. Ti ocenili detailní zpracování tak náročného tématu, kterým vnímání schizofrenie a pacientů s tímto psychiatrickým onemocněním laickou veřejností a novináři je. Zároveň byl porotou velmi kladně hodnocen také integrovaný přístup – využití zkušeností renomované PR agentury a zpracování dat analytiky Newton Media, kteří zpracovali data z klasických médií i ze sociálních sítí.

„Analýza mediálního obrazu schizofrenie je skvělým příkladem synergie PR agentury a mediální analytické agentury. Náš společný projekt považuji za ukázku smysluplného propojení know-how o mediální komunikaci a zároveň přispění ke kritickému mediálnímu myšlení. Jsme přesvědčeni, že taková spolupráce je oboustranně prospěšná a budeme rádi, pokud budeme mít příležitosti spolupracovat s PR agenturami na dalších podobných projektech,” říká výkonný ředitel Newton Media Petr Herian.

Podrobnosti o úspěšné oceněné kampani naleznete zde

reklama