Z českého trhu zmizí značka Lagardere Active ČR, která označovala majitele rádií Evropa 2 a Frekvence 1. Teď se tato multimediální skupina bude jmenovat jen Active. Změnu provedl její nový majitel, společnost Czech Media Invest, která letos od Francouzů síť rádií a dalších aktivit koupila.

Kromě názvu mění skupina i celkovou vizuální identitu včetně loga. To pro Active připravil Ateliér Židlický, který má za sebou řadu zkušeností se změnami korporátní identity napříč segmenty. Nové logo bude díky zelené barvě korespondovat s ostatními značkami skupiny Czech Media Invest.

reklama
reklama

Bývalé Lagardere Active ČR bylo nejprve ustaveno na českém trhu jako Active Radio, nyní se finálně mění na Active.

„My jsme s našimi médií vždy všude tam, kde se něco děje a kde jsou lidé akční, proto se nechceme omezovat pouze na mediatyp rádia. Do nové éry a roku 2019 tak už vstupujeme jako dynamická skupina Active, protože tento název lépe vystihuje podstatu a portfolio našich služeb, kde kromě rádií už dávno máme také streamovací službu Youradio, multimediální produkt Pigy, produkční jednotku No Limits nebo řadu projektů zaměřených na influencer marketing,“ dodává výkonná ředitelka Martina Říhová.

reklama