Polská mediální skupina Agora SA investuje více než 100 milionů korun (4 miliony eur) do české reklamní platformy ROI Hunter. Investice poslouží mimo jiné k rozšíření poboček do dalších zemí.

ROI Hunter pracuje se stovkami velkých a tisíci malých a středních e-commerce společností. Je jednou z velmi mála firem, která je Ads Facebook Marketing Partnerem a zároveň také součástí nově připravovaného technologického programu Googlu Channel Sales, kde má už přes 10 000 zákazníků.

reklama
reklama

Pomocí tohoto nástroje mohou firmy vytvářet, analyzovat a optimalizovat reklamy na Facebooku a na Googlu.

Zakladatel a CEO ROI Hunter Karel Tlusťák říká: „Jsme nadšení, že vstup Agory znamená jednu z největších A round investic ve střední a východní Evropě a umožní nám ještě víc nastartovat naši expanzi na další trhy a dále vylepšovat náš produkt. V současném netransparentním a zastaralém ad-tech světě vytváříme nový standard pro reklamní možnosti e-commerce firem na různých kanálech. Je skvělé sledovat, jak se našim klientům daří růst díky tomu, na čem společně pracujeme.“

Agora SA je mezinárodní veřejně obchodovatelná mediální skupina se sídlem ve Varšavě, která vlastní síť médií pokrývající noviny, televize, rádia, multikina, outdoor reklamu a internet. Agora vznikla jako tradiční vydavatel v roce 1989 a úspěšně prodělala digitální transformaci – nyní vlastní například internetový portál Gazeta.pl dosahující téměř 100 milionů návštěv měsíčně.

Skupina Agora také zahrnuje několik start-upů zejména v oblasti internetové reklamy.

Hlavní sídlo ROI Hunteru leží v Brně, pobočky jsou v Praze, Varšavě, Dubaji, Singapuru a São Paulu. ROI Hunter má momentálně 90 zaměstnanců a postupně chce najmout dalších 30 lidí k zajištění expanze na nové trhy a posílání stávající pozice. Další rozšíření je plánováno především ve Velké Británii, USA a Asii. Tým zakladatelů zůstává nadále majoritním vlastníkem společnosti.

reklama