Tematická stanice War – Svět válek od 1. května vstoupí do elektronického měření sledovanosti televize. Ve stejný den začne prodávat i reklamní prostor skrze mediální zastupitelství Atmedia. Nově zařazený program rozšíří  obchodní balíčky AtMax, AtAdults, AtSmart a AtChoice v cílové skupině 15-69.

Placený dokumentární kanál, který spadá pod Československou filmovou společnost podnikatele Leoše Pohla, zahájil vysílání 3. října 2017 a dosud žádnou reklamu nevysílá. Aktuálně je šířen prostřednictvím digitálních televizí UPC, Skylink a dalších operátorů.

Promo video stanice WAR Svět válek

Československá filmová společnost, provozovatel stanice War, je naším dlouholetým partnerem a jsme rádi, že můžeme díky novým projektům společně růst. Ačkoliv se tato stanice představila českému trhu teprve nedávno, vykazuje natolik zajímavé výsledky, že jsme se společně rozhodli monetizovat její komerční potenciál,” vyjádřila se ke spolupráci Michaela Vasilová, jednatelka společnosti Atmedia.

Program stanice War – Svět válek tvoří pořady s válečnou tématikou, seriály a pořady o špionáži, terorismu a konspiračních teoriích nebo pořady věnované české a slovenské armádě.

reklama
reklama

 

reklama