Předvolební debata prezidenta Miloše Zemana na TV Barrandov v pondělí sledovaností nepředstihla předchozí nedělní debatu na Nově ani čtyři pondělní seriály.

Vyplývá to ze zprávy na webu Mediaguru podle dat společnosti Nielsen Admosphere, která sledovanost zaznamenává. Na barrandovskou debatu se dívalo v průměru 659 000 diváků starších 15 let, kdežto seriály sledovalo 763 000 až 820 000 lidí.

reklama
reklama

Debata TV Barrandov, v níž vystoupil Zeman sám, byla ve sledovanosti večerních pořadů až pátá. Překonaly ji seriály vysílané ve stejnou dobu - Specialisté a Kriminálka Anděl na Nově, Modrý kód na Primě a Případy 1. oddělení v České televizi.

Nejvyšší sledovanost měli Specialisté s 820 000 diváků. Podíl diváků nad 15 let v hlavním vysílacím čase dosáhl u TV Barrandov zhruba 13 procent, méně než u všech ostatních zmíněných televizí.

Předchozí debata na televizi Nova, kde vystupoval Zeman také sám, vysílaná v neděli večer dosáhla sledovanosti 1,5 milionu diváků starších 15 let. Bylo to zhruba 30 procent všech lidí této věkové kategorie, kteří v tu dobu měli zapnutou televizi.

Zemanův protikandidát v prezidentských volbách, bývalý předseda Akademie věd ČR Jiří Drahoš, dal před debatami na Nově a TV Barrandov přednost setkáním s voliči.

Oba kandidáti postupující do druhého kola voleb se spolu sejdou dnes v televizi Prima a ve čtvrtek v České televizi. Zeman loni při oznámení kandidatury tvrdil, že se debat s protikandidáty nezúčastní. Poté zahájil své pravidelné pořady na TV Barrandov, kde vystupuje sám.

Po prvním kole voleb řekl, že promluví nejvýše ve dvou debatách. S tím souhlasil Drahoš, ale Zeman pak prohlásil, že chce debaty čtyři.

Volební místnosti se otevřou opět v pátek odpoledne. Kdo bude hlavou státu po dalších pět let, bude známo o den později.

reklama