Slavnostní vyhlášení filmových cen Český lev proběhne v přímém přenosu České televize 10. března v pražském Rudolfinu. Předávání bude znovu moderovat Slovenka Adela Vinczeová-Banášová. Rozdávat se budou nové sošky ze sklárny Rückl, o make up oceněných hvězd se letos poprvé postará Mary Kay.

Režiséři televizního přenosu Michal Čech a David Ondříček se budou snažit o atraktivní tvář, která by měla zastavit klesající počet diváků.

reklama
reklama

Magnesia pokračuje

Ceny letos oslaví svůj pětadvacátý ročník, po patnácté u toho bude stabilní generální partner Magnesia. Značku zviditelní nejenom přímý přenos, ale i TV spoty v reklamních časech ČT, Novy a Primy. V režii Jana Prušinovského v nich letos bude hrát Bolek Polívka.

„Spoty každoročně velmi dobře fungují i na internetu včetně sociálních sítí,“ říká ředitel strategického marketingu Karlovarských minerálních vod Ondřej Postránský. „Loni je on-line zhlédly téměř čtyři miliony uživatelů. S partnerstvím Českého lva jsme velmi spokojeni. Právě dlouhodobý sponzoring má pro nás význam, posiluje totiž emoční spojení se značkou,“ dodal.

Kampaň Magnesie probíhá od února do března, tedy v období před vyhlášením filmových cen a po něm. Značka se současně spojuje s udělením ceny za nejlepší studentský film.

Tvůrci mají zájem o obnovení televizních cen

Letos potřetí budou kromě filmů oceněny i televizní pořady. Nominace budou vyhlášeny 12. února a vzejdou z přihlášek čtyř vysilatelů – České televize, HBO Europe, Novy a Primy. Šanci na cenu budou mít v kategoriích Nejlepší TV film nebo minisérie, Nejlepší dramatický seriál a Autor scénáře.

MAM se zeptal prezidenta České filmové a televizní akademie Ivo Mathé, jestli se vzhledem ke stále rostoucí kvalitě i kvantitě hrané tvorby pro TV a internet neuvažuje o obnovení samostatných televizních cen. „U televizních cen je velkým problémem najít shodu mezi všemi vysilateli, získat jejich spoluúčast. Znovuobnovení televizních cen není mrtvé, zajímá se o něj hodně především tvůrců. Ale zatím nemáme klíč, jak na to,“ prohlásil Mathé.

reklama