Čtenáři poprvé změny posoudili 13. prosince 2016, kdy vyšlo zimní dvojčíslo. Na přelomu prosince a ledna bude také spuštěna nová online podoba webu. "Doposud jsme měli ke změně grafiky konzervativní přístup, ale nastal čas posunout se dál, a proto nyní přicházíme s touto revoluční změnou. Nová image by měla nejenže zvýšit náklad ze současných tří tisíc výtisků, ale zároveň chceme čtenářům každý měsíc na 96 stranách přinášet v originálním a mladistvém designu to nejlepší byznysové čtení u nás," říká vydavatel a šéfredaktor magazínu MontyRich Milan Charvát

 

reklama
reklama

Magazín MontyRich vychází již dva roky, v současné době hlásí 1 700 stálých předplatitelů, zbytek nákladu je distribuován adresně majitelům, střednímu a vyššímu managementu domácích firem a vybraným partnerům. Od nové podoby časopisu si vydavatelství slibuje pokoření hranice půl milionu korun měsíčně na příjmech z reklamy.

Redesign časopisu i webu ztvárnil grafický designér Jan Michoin. O fotografii na obálce se postaral fotograf Tomáš Železný. Celková vizáž časopisu by měla působit, velkoryse, mladistvě a prémiově, což reflektuje cílovou skupinu MontyRich. "Titulka využívá horní třetinu k výraznému záhlaví, které svou čistou a minimalistickou formou upoutá pozornost. Typografie je moderní, elegantní, střídmá, avšak dle jednotlivých rubrik využívá nastavené písmo i v hravé, mladistvé formě," popisuje Jan Michoin. Podobné řešení využívá i v online verzi. Web zároveň prochází výrazným zjednodušením a propojením s tištěnou verzí. Část obsahu webu je přístupná pouze předplatitelům. Doposud byla průměrná měsíční návštěvnost webu 50 tisíc čtenářů. I v této oblasti chce MontyRich v příštím roce posilovat.

Vedle redesignu se mění také obsahová struktura časopisu. "Přibudou nové rubriky zaměřené na každodenní byznysovou praxi. Naším záměrem není jen psát o úspěšných lidech, ale chceme sloužit i jako byznysový manuál. Přinášet praktické tipy a rady, které mohou lidé využít pro vlastní podnikání," doplňuje Milan Charvát. 

nová podoba magazínu MontyRich

Obálka magazínu MontyRich
reklama