Vydavatel časopisu, pražská nezisková organizace Elpida, dosud volil cestu adresného předplatného či prodej v rámci více jak 60 distribučních míst po celé České republice. Časopis je k dispozici také cestujícím ve vlacích a autobusech RegioJet. Zdarma Elpida výtisky poskytuje vybraným pečovatelským zařízením pro seniory a kulturním institucím. Redakce Vitalu si od rozšíření distribuce slibuje rozšíření povědomí o časopisu a nové čtenáře.

reklama
reklama

Redakce Elpidy koncipuje obsah časopisu pro mladší i starší aktivní seniory, kteří mají na čtení čas a nestačí jim povrchní informace levného bulvárního tisku. Spolupracuje s četnými externími publicisty a s autory z různých vědních oborů. Časopis propaguje především na facebooku a cílí tak na děti a vnoučata seniorů, kteří mohou koupit předplatné časopisu pro babičku či dědečka jako dárek.V loňském roce vznikl také reklamní spot určený pro sociální sítě, ve kterém si hlavní roli zahrál herec a režisér Miroslav Krobot.

Elpida kromě jiného provozuje Centrum Elpida pro pražské seniory, e-shop Ponožky od babičky, bezplatnou a anonymní linku důvěry Linku seniorů 800 200 007, pořádá festival Old´s Cool a další kulturní, vzdělávací či pohybově zaměřené akce. Finančně ji podporuje Nadace 02, Nadační fond Avast či Karel Janeček. Na chod redakce přispívají i samotní čtenáři dobrovolnými příspěvky.

reklama