Foto: euro.cz

Euro.cz prošlo redesignem

3. 2. 2020 15:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vydavatelství Mladá fronta a ekonomický týdeník Euro spustily redesignovaný ekonomický web Euro.cz. Nová podoba webu zaměřeného nejen na byznys a byznysmeny přináší nové funkcionality a výhody pro předplatitele týdeníku Euro.

„Hlavním cílem redesignu bylo propojit více kvalitu printového týdeníku s redakcí online. Na webu se nově objevují prémiové články také od redaktorů týdeníku Euro. Naši předplatitelé nyní získávají přístup k těmto článkům zdarma. Nově také získávají týdeník v elektronické podobě,“ říká Erik Dvořák, ředitel divize Online vydavatelství Mladá fronta.

Aktuálně měřená návštěvnost webu Euro.cz podle NetMonitoru přesáhla v lednu hranici dvou milionů reálných uživatelů. „Za poslední tři roky webu Euro.cz neustále roste návštěvnost i zájem klientů o spolupráci. Evidujeme stále větší zájem profesionálů v ekonomice, politice, státní správě i samosprávě o náš informační servis. V nastavené strategii chceme dále pokračovat a věříme, že náš ekonomický pack Euro.cz a Finance.cz i v dalších letech poroste,“ řekl Jan Mašek, generální ředitel vydavatelství Mladá fronta.

Psali jsme
Fischer, Donathová, Třešňák a Hron nastupují do týdeníku Euro

Web Euro.cz nabízí výběrové zprávy z oblastí ekonomiky, politiky, byznysu a životního stylu. Přináší zprávy, komentáře a analýzy ekonomických novinářů, rozhovory s lidmi českého byznysu, průběžně informuje o aktualitách z domova i ze světa a nabízí i video obsah v pořadu Euro TV.

Foto: euro.cz

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení