

Euro.cz prošlo redesignem
Vydavatelství Mladá fronta a ekonomický týdeník Euro spustily redesignovaný ekonomický web Euro.cz. Nová podoba webu zaměřeného nejen na byznys a byznysmeny přináší nové funkcionality a výhody pro předplatitele týdeníku Euro.
„Hlavním cílem redesignu bylo propojit více kvalitu printového týdeníku s redakcí online. Na webu se nově objevují prémiové články také od redaktorů týdeníku Euro. Naši předplatitelé nyní získávají přístup k těmto článkům zdarma. Nově také získávají týdeník v elektronické podobě,“ říká Erik Dvořák, ředitel divize Online vydavatelství Mladá fronta.
Aktuálně měřená návštěvnost webu Euro.cz podle NetMonitoru přesáhla v lednu hranici dvou milionů reálných uživatelů. „Za poslední tři roky webu Euro.cz neustále roste návštěvnost i zájem klientů o spolupráci. Evidujeme stále větší zájem profesionálů v ekonomice, politice, státní správě i samosprávě o náš informační servis. V nastavené strategii chceme dále pokračovat a věříme, že náš ekonomický pack Euro.cz a Finance.cz i v dalších letech poroste,“ řekl Jan Mašek, generální ředitel vydavatelství Mladá fronta.
Web Euro.cz nabízí výběrové zprávy z oblastí ekonomiky, politiky, byznysu a životního stylu. Přináší zprávy, komentáře a analýzy ekonomických novinářů, rozhovory s lidmi českého byznysu, průběžně informuje o aktualitách z domova i ze světa a nabízí i video obsah v pořadu Euro TV.
Podobné zprávy


Media Bohemia rozšířila pokrytí Rádia Ukrajina, stanici vede Ljudmila Wannek


Časopis Harper’s Bazaar má nový web


Vrátí se Donald Trump na Twitter? Musk změní původní zákaz

