Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: euro.cz
Média

Euro.cz prošlo redesignem

Redakce MAM3. 2. 20203. 2. 2020

Vydavatelství Mladá fronta a ekonomický týdeník Euro spustily redesignovaný ekonomický web Euro.cz. Nová podoba webu zaměřeného nejen na byznys a byznysmeny přináší nové funkcionality a výhody pro předplatitele týdeníku Euro.

„Hlavním cílem redesignu bylo propojit více kvalitu printového týdeníku s redakcí online. Na webu se nově objevují prémiové články také od redaktorů týdeníku Euro. Naši předplatitelé nyní získávají přístup k těmto článkům zdarma. Nově také získávají týdeník v elektronické podobě,“ říká Erik Dvořák, ředitel divize Online vydavatelství Mladá fronta.

Aktuálně měřená návštěvnost webu Euro.cz podle NetMonitoru přesáhla v lednu hranici dvou milionů reálných uživatelů. „Za poslední tři roky webu Euro.cz neustále roste návštěvnost i zájem klientů o spolupráci. Evidujeme stále větší zájem profesionálů v ekonomice, politice, státní správě i samosprávě o náš informační servis. V nastavené strategii chceme dále pokračovat a věříme, že náš ekonomický pack Euro.cz a Finance.cz i v dalších letech poroste,“ řekl Jan Mašek, generální ředitel vydavatelství Mladá fronta.

Psali jsme
Fischer, Donathová, Třešňák a Hron nastupují do týdeníku Euro

Web Euro.cz nabízí výběrové zprávy z oblastí ekonomiky, politiky, byznysu a životního stylu. Přináší zprávy, komentáře a analýzy ekonomických novinářů, rozhovory s lidmi českého byznysu, průběžně informuje o aktualitách z domova i ze světa a nabízí i video obsah v pořadu Euro TV.

Zavřít reklamu

Aneta Kalous povede agenturu Underline

Starší článek

Czech Creative Awards 2020 mají nové kategorie, předsedou poroty je Campopiano

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Media Bohemia rozšířila pokrytí Rádia Ukrajina, stanici vede Ljudmila Wannek

Mediální skupina též spustila nový rádiový web, podcasty a posílila redakci. Původní on-air manažerka Natalia Churiková se posunula do Hlasu Ameriky.
17. 5. 202217. 5. 2022
Média

Časopis Harper’s Bazaar má nový web

Lifestylový měsíčník Harper's Bazaar spouští web v nové podobě. Čtenářům slibuje stylový a inteligentní pohled na módu, krásu, svět známých osobností i…
16. 5. 202216. 5. 2022
Média

Vrátí se Donald Trump na Twitter? Musk změní původní zákaz

Poté, co Elon Musk koupil sociální síť Twitter, začaly spekulace o tom, zda dojde k revizi zákazu Donalda Trumpa. A nyní Musk oznámil, že je síť po jeho…
12. 5. 202212. 5. 2022
Média

Reklama může být na Netflixu ještě letos

Streamovací služba Netflix má ambici představit svou verzi s reklamami ještě do konce roku. Na skutečnost upozornil zahraniční tisk v odkazu na interní…
12. 5. 202212. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.