Foto: CNN Prima News

CNN Prima News startuje kampaň s velkým mikrofonem

7. 2. 2020 14:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

CNN Prima News odhalila první detaily marketingové kampaně. Televizní spoty a prémiové outdoorové plochy lákají diváky: Buďte u toho! Vizuálu vévodí mikrofon na modrém pozadí s atypickým trojúhelníkovým nástavcem v barvách CNN Prima News. Kampaň je zatím ve své první fázi a v následujících dnech a týdnech bude nabírat na intenzitě.

„Zpravodajský projekt CNN Prima News bude nejen o důvěryhodnosti a rychlosti, ale i srozumitelnosti sdělení informací divákům. A to vše v nejmodernějším zpravodajském studiu ve střední Evropě. Chceme kampaní ještě více umocnit význam uvedení CNN Prima News, protože start vysílání patří mezi přelomové okamžiky. Připravujeme vše s maximální péčí a do nejmenších detailů,“ říká generální ředitel skupiny Prima Marek Singer.

Hlavní motiv v této fázi kampaně je mikrofon. „Jsme si vědomi toho, že tvoříme jednu z nejvýznamnějších marketingových kampaní v historii naší televize, a jsme hrdí, že můžeme být u toho. Na kampani se podílí široký tým našich nejlepších lidí, který je posílen o Petra Závorku, dlouholetého Art Directora ČT24. Poprvé spolupracujeme i s těmi nejprotřelejšími kreativci, kteří se zapsali do historie české reklamy,“ říká marketingový ředitel skupiny Prima Aleš Pýcha.

Teaser CNN Prima News

Kreativní koncept kampaně je z dílny agentury Espresoo, v jejímž čele stojí Eda Kauba, dlouholetý kreativní ředitel Euro RSCG, Havas nebo Ogilvy, a Vilém Kabzan. Část kampaně na sociálních médiích pak vznikla ve spolupráci s Ondřejem Hüblem, kreativním ředitelem Saatchi & Saatchi. Základní grafickou výbavu připravovalo americké studio Renderon, které pracuje pro televizní giganty jako ABC, NBC, FOX a CNN.

Vizuál k nové kampani CNN Prima News

„Kampaň bude mít několik fází a bude nabírat na intenzitě. Ve fázi teasingu se zaměříme na promo přes všechny naše televizní kanály, doplněné prémiovými outdoorovými plochami a následně i komunikací v dalších online a tiskových médiích, včetně ambientu. Tohle je teprve začátek, to nejlepší ještě přijde, a jsem si jistý, že si diváci nenechají CNN Prima News ujít. Rozhodně se mají na co těšit,“ doplňuje Aleš Pýcha.

Psali jsme
Libor Bouček bude tváří CNN Prima News

CNN Prima News se profiluje jako multimediální zpravodajská platforma, která bude nabízet zpravodajství a servis nepřetržitě 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Foto: CNN Prima News

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.