Prima v nové verzi webu cervene-tlacitko.cz nabízí obsah pro inzerenty

28. 11. 2019 11:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Skupina Prima vytvořila v rámci nové podoby webu cervene-tlacitko.cz sekci zaměřenou na inzerenty. Web se zaměřuje na informace o technologii HbbTV a podrobnosti ohledně jejího fungování.

V inzertní sekci nabízí jednotlivé reklamní formáty, příklady kampaní nebo ukázku, jak funguje online nástroj pro tvorbu aplikací zdarma – HbbTV Creator.

„Počet diváků v České republice, jejichž televizní přístroj podporuje možnost HbbTV, už přesahuje dva miliony, skupina Prima meziročně eviduje 32% nárůst zobrazení červeného tlačítka. Díky tomu se HbbTV platforma dostává do popředí zájmu inzerentů. Rozhodli jsme se pro ně vytvořit novou speciální sekci, kde se mohou například dočíst o benefitech kampaní na platformě HbbTV, možnostech cílení na diváky či novinkách ze světa HbbTV,“ popisuje nový portál Daniel Grunt, ředitel nových médií skupiny Prima.

web cervene-tlacitko.cz skupiny Prima

Sekce pro inzerenty nabízí také několik případových studií kampaní v HbbTV, krok za krokem představuje i HbbTV Creator – nástroj, ve kterém si inzerenti mohou zdarma sami vytvořit svou HbbTV aplikaci. Portál podrobně vysvětluje i demografii spojenou s HbbTV, a nechybí v něm ani ceník či možnost poptávky kampaní.

Stejně jako při uvedení kampaně k červenému tlačítku podpoří skupina Prima i popularizaci HbbTV mediální kampaní, kterou mohou diváci vidět jak v TV, online, tak na sociálních sítích. Veškeré informace k HbbTV na www.cervene-tlacitko.cz/ nebo informace pro inzerenty na www.cervene-tlacitko.cz/partneri.

Psali jsme
Skupina Prima se stěhuje do strašnické Vinice

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.