Nový piktogram upozorňuje na blížící se přeladění na DVB-T2

2. 11. 2019 15:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Od pátku 1. listopadu upozorňuje Česká televize své diváky v Praze a středních Čechách na blížící se přechod na vysílací standard DVB-T2 formou piktogramu, který se objevuje v pravém horním rohu obrazovky

Vysílače Žižkov a Cukrák přejdou na DVB-T2 už 27. listopadu. Přechodová síť DVB-T2, ve které vysílá Česká televize v HD, byla spuštěna již v první polovině roku 2018.

Piktogram ČT upozorňující na blížící se přeladění na DVB-T2

Česká televize zahájila informační kampaň k přechodu na DVB-T2 už v loňském roce. Nyní k spotové kampani přidává ještě piktogram, který se bude od dnešního dne objevovat na všech jejích kanálech, a to u těch televizorů, které přijímají pozemní vysílání DVB-T z vysílačů Žižkov a Cukrák. Tyto vysílače totiž jako první v České republice přeladí na moderní standard DVB-T2 a odstartují tak proces, který do poloviny příštího roku postupně zasáhne i všechny ostatní regiony.

Piktogram, který znázorňuje vysílač s vykřičníkem, by měl diváky v Praze a středních Čechách upozornit na to, že se jich přeladění na moderní signál DVB-T2 bude již brzy týkat. 

K přechodu na nový vysílací standard dochází na základě rozhodnutí vlády a mezinárodních dohod. Česká televize a všechny ostatní tuzemské televize musí proto postupně přeladit své stávající pozemní vysílání ve standardu DVB-T a dále vysílat jen v novém standardu DVB-T2. Tato změna se tedy týká všech uživatelů, kteří přijímají televizní signál pomocí klasické pokojové nebo venkovní antény, případně společné televizní antény a dosud na modernější formát nepřeladili.

Nepřehlédněte
Nový piktogram upozorňuje na blížící se přeladění na DVB-T2

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.