Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: iStock
Média

Čtenost novin a časopisů byla v létě stabilní

Unie vydavatelů7. 11. 20197. 11. 2019

Podle dnes předaných a zveřejněných výsledků výzkumu čtenosti periodického tisku Media projekt za 2. a 3. čtvrtletí roku 2019 tvoří čtenáři tisku 86 % populace České republiky ve věku 12 až 79 let. To znamená, že celkový zásah tisku je dlouhodobě stabilní a nepodléhá výraznějším výkyvům.

I další souhrnná data svědčí o trvale pozitivním vztahu obyvatel České republiky k tiskovým médiím. Zásah deníků a jejich suplementů činil ve sledovaném období 66 % uvedené skupiny populace a zásah časopisů dosáhl 79 %, což znamená, že se hodnoty těchto ukazatelů od předchozích výsledků výzkumu za 1. pololetí roku 2019 nezměnily.

K výsledkům Media projekt za 2. a 3. čtvrtletí uvedl výkonný ředitel Unie vydavatelů Václav Mach: „Čtenost novin a časopisů byla v letošních letních měsících stabilní. Údaje o počtech čtenářů na jedno vydání tiskových titulů zůstávají na vysoké úrovni, neboť celková čtenost všech tiskových titulů na vydání dosahuje téměř 72 % populace ve věku 12-79 let.“

Souhrnné ukazatele tisku

Čtenost na vydání u deníků a jejich suplementů představuje 46 % populace a čtenost časopisů na vydání přesahuje 60 % obyvatel ve věku 12 -79 let.

Mezi jednotlivými žánrovými skupinami si v posledním čtvrtletí vedly nejlépe časopisy pro ženy a časopisy životního stylu pro ženy či společenské časopisy, neboť v těchto skupinách došlo k nárůstu počtu čtenářů u největšího počtu zařazených titulů.

Psali jsme
Jak The Financial Times získává předplatitele již od teenagerského věku

×

Albert v nové kampani nabízí mini stavebnice a český porcelán

Starší článek

Konica Minolta si vybrala Wunderman Thompson a prodlužuje spolupráci s agenturou DDeM

Novější článek

Podobné zprávy

Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook. Inspiruje i další země

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více