Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Vodafone
Média

Snowboardistka, chytrá organizace nebo manažeři

Redakce MAM14. 2. 201912. 3. 2019

Redaktoři MAM vybrali novinářské akce, které pro ně byly přínosné.

Martina Vincencová: Vodafone únor, Hergetova cihelna

Spolu s ostatními novináři jsme se shodli na tom, že neformální setkání s Vodafonem bylo přínosnější než většina akcí, které pracovně absolvujeme. Byla totiž chytře zorganizovaná.   PR tým novináře hned po příchodu usadil k jednomu ze šesti stolů a novinář měl už předem dané místo. U každého stolu seděl totiž manažer firmy, který byl pro danou malou skupinku novinářů relevantní. Já jsem seděla s Qiuquem Vivasem, který řídí organizační jednotku, pod kterou spadá marketing ke koncovým zákazníkům. Manažerka pro HR zase seděla třeba s novinářem z Českého Rozhlasu nebo novinářkou z Cosmopolitanu. Po krátké společné prezentaci generálního ředitele byl oběd, kde si novináři mohli neformálně promluvit o všem, co je právě pro ně opravdu relevantní (což obvykle chlubivé firemní prezentace nejsou). A díky tomu, že skupinky byly malé, se dostalo i na ty stydlivější. Zajímavý přístup, jak udělat velkou akci pro velkou skupinku novinářů personalizovaně.   

Vojtěch Kristen: Toyota a Zonky

Výroční tisková konference automobilky Toyota – leden, Cubex

Tato akce mezi ostatními vynikla profesionální organizací, automobilka ve skvělých prostorách pražského Cubexu (kde mimochodem letos bude i konference Forum Media), uvítatala stovky novinářů různého zaměření. Sporťáky, kteří se přišli podívat na české sportovce – ambassadory, kteří s automobilkou spolupracují. Klasické automobilové novináře, kteří hltají každý nově zveřejněný technický detail o automobilech japonské značky. I klasické domácí žurnalisty, kteří si přišli poslechnout detaily nově oznámené spolupráce výrobce s českými olympioniky.

Perfektní na této akci bylo, že vše šlapalo jako na drátkách. Začalo to včasným „Save the Date“ emailem, pak připomenutím akce s detaily, proč se zúčastnit. Samotná obří akce měla skvěle vyřešené technické záležitosti nasvícení, ozvučení. Přinesla novinářům reálnou informační hodnotu, skvělé a relevantní hosty (CEO, ředitele, olympioniky včetně snowboardistky Evy Samkové a jejího psa). A špičkové úrovni byl i veškerý doprovodný servis. Předváděčka automobilů byla přímo v konferenční místnosti, k tomu připravené tiskové informace předem, blok s tužkou pro věčné zapomětlivce (snad každý občas zapomněl na tiskovou konferenci propisku) a možnosti rozhovorů dle libosti. Kudos, jen tak dál.

Zonky – únor, Hell´s Kitchen

Akce rozdílná od tiskové konference Toyoty, ovšem v dobrém slova smyslu. Jednalo se spíše o neformální setkání novinářů s vedením společnosti. Na akci bylo tak dvacet novinářů, pro které CEO služby Zonky Pavel Novák představil plány a výhled na tento rok, oznámil start nové fintechové soutěže Zonky Innovation Awards. Tedy, samotnou soutěž odstartovali sami novináři. Zonky jim totiž rozdali NERF pistole, kterými se žurnalisté trefovali do terče na plátně a start kampaně tím vystříleli. Samozřejmostí byl profesionální tiskový servis od mluvčí Michaely Brodecké, otevřenost šéfa Zonky i jeho odpovědi i na nepříjemné otázky, neformální prostředí a kreativní nápad, jak ozvláštnit tiskovou konferenci; jak se odlišit od tolika jiných tiskovek, které novináři absolvují. Super.

Jan Klika:  Alza leden, Business Link

Mám rád tiskové konference ke každoročním hospodářským výsledkům Alzy, které uvádí její mluvčí Patricie Šedivá. Vedení prezentuje meziroční růst firmy a celé je to takové pozitivně-motivační. Jsou srozumitelné a člověk se v kostce dozví, co potřebuje. Letos se po prezentaci místopředsedy představenstva Tomáše Havryluka na pódiu před novináři představili všichni jednotliví ředitelé – bylo jich (zhruba) 14. Se všemi bylo možné pak individuálně mluvit. Tiskovka se tento rok konala v novém coworkingovém centru Business Link v Praze-Holešovicích. Jeho manažerka poté zájemce o prohlídku vzala a novým centrem je provedla. Účastníci si odnesli voucher na jednodenní práci v tomto centru zdarma.   

×

Analytika v B2B aneb když vám přestanou stačit Google Analytics

Starší článek

Kampaň pomohla změnit zákon

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20218. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více