Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Vodafone
Média

Snowboardistka, chytrá organizace nebo manažeři

Redakce MAM14. 2. 201912. 3. 2019

Redaktoři MAM vybrali novinářské akce, které pro ně byly přínosné.

Martina Vincencová: Vodafone únor, Hergetova cihelna

Spolu s ostatními novináři jsme se shodli na tom, že neformální setkání s Vodafonem bylo přínosnější než většina akcí, které pracovně absolvujeme. Byla totiž chytře zorganizovaná.   PR tým novináře hned po příchodu usadil k jednomu ze šesti stolů a novinář měl už předem dané místo. U každého stolu seděl totiž manažer firmy, který byl pro danou malou skupinku novinářů relevantní. Já jsem seděla s Qiuquem Vivasem, který řídí organizační jednotku, pod kterou spadá marketing ke koncovým zákazníkům. Manažerka pro HR zase seděla třeba s novinářem z Českého Rozhlasu nebo novinářkou z Cosmopolitanu. Po krátké společné prezentaci generálního ředitele byl oběd, kde si novináři mohli neformálně promluvit o všem, co je právě pro ně opravdu relevantní (což obvykle chlubivé firemní prezentace nejsou). A díky tomu, že skupinky byly malé, se dostalo i na ty stydlivější. Zajímavý přístup, jak udělat velkou akci pro velkou skupinku novinářů personalizovaně.   

Vojtěch Kristen: Toyota a Zonky

Výroční tisková konference automobilky Toyota – leden, Cubex

Tato akce mezi ostatními vynikla profesionální organizací, automobilka ve skvělých prostorách pražského Cubexu (kde mimochodem letos bude i konference Forum Media), uvítatala stovky novinářů různého zaměření. Sporťáky, kteří se přišli podívat na české sportovce – ambassadory, kteří s automobilkou spolupracují. Klasické automobilové novináře, kteří hltají každý nově zveřejněný technický detail o automobilech japonské značky. I klasické domácí žurnalisty, kteří si přišli poslechnout detaily nově oznámené spolupráce výrobce s českými olympioniky.

Perfektní na této akci bylo, že vše šlapalo jako na drátkách. Začalo to včasným „Save the Date“ emailem, pak připomenutím akce s detaily, proč se zúčastnit. Samotná obří akce měla skvěle vyřešené technické záležitosti nasvícení, ozvučení. Přinesla novinářům reálnou informační hodnotu, skvělé a relevantní hosty (CEO, ředitele, olympioniky včetně snowboardistky Evy Samkové a jejího psa). A špičkové úrovni byl i veškerý doprovodný servis. Předváděčka automobilů byla přímo v konferenční místnosti, k tomu připravené tiskové informace předem, blok s tužkou pro věčné zapomětlivce (snad každý občas zapomněl na tiskovou konferenci propisku) a možnosti rozhovorů dle libosti. Kudos, jen tak dál.

Zonky – únor, Hell´s Kitchen

Akce rozdílná od tiskové konference Toyoty, ovšem v dobrém slova smyslu. Jednalo se spíše o neformální setkání novinářů s vedením společnosti. Na akci bylo tak dvacet novinářů, pro které CEO služby Zonky Pavel Novák představil plány a výhled na tento rok, oznámil start nové fintechové soutěže Zonky Innovation Awards. Tedy, samotnou soutěž odstartovali sami novináři. Zonky jim totiž rozdali NERF pistole, kterými se žurnalisté trefovali do terče na plátně a start kampaně tím vystříleli. Samozřejmostí byl profesionální tiskový servis od mluvčí Michaely Brodecké, otevřenost šéfa Zonky i jeho odpovědi i na nepříjemné otázky, neformální prostředí a kreativní nápad, jak ozvláštnit tiskovou konferenci; jak se odlišit od tolika jiných tiskovek, které novináři absolvují. Super.

Jan Klika:  Alza leden, Business Link

Mám rád tiskové konference ke každoročním hospodářským výsledkům Alzy, které uvádí její mluvčí Patricie Šedivá. Vedení prezentuje meziroční růst firmy a celé je to takové pozitivně-motivační. Jsou srozumitelné a člověk se v kostce dozví, co potřebuje. Letos se po prezentaci místopředsedy představenstva Tomáše Havryluka na pódiu před novináři představili všichni jednotliví ředitelé – bylo jich (zhruba) 14. Se všemi bylo možné pak individuálně mluvit. Tiskovka se tento rok konala v novém coworkingovém centru Business Link v Praze-Holešovicích. Jeho manažerka poté zájemce o prohlídku vzala a novým centrem je provedla. Účastníci si odnesli voucher na jednodenní práci v tomto centru zdarma.   

Zavřít reklamu

Analytika v B2B aneb když vám přestanou stačit Google Analytics

Starší článek

Kampaň pomohla změnit zákon

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Tiktok v influencer marketingu dotírá na Facebook i YouTube

Instagram si i letos udrží místo top platformy pro influencer marketing, ovšem Tiktok rychle dotahuje. Letos předběhne pro tento typ reklamy Facebook a za…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Jde z něj hrůza a je manipulativní. Nový chatbot Mety ohodnotil Zuckerberga

V minulém týdnu byl spuštěn nový chatbot společnosti Meta vybavený umělou inteligencí BlenderBot 3. Novináři mu při té příležitosti položili několik otázek…
10. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.