Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: archiv MaM
Média

Zpravodajské servery INFO.cz a ZDROJ.cz se spojují

Redakce MAM14. 1. 201912. 3. 2019

Čtenáře čeká řada obsahových novinek.

Na českém mediálním trhu vzniká nové vydavatelství INFO.cz Online Media (IOM), které v sobě majetkově spojí dva mediální projekty. Na jedné straně etablovaný zpravodajský server INFO.cz doposud provozovaný společností Czech News Center a mediální startup ZDROJ.cz. Vlastníky nového vydavatelství IOM bude na jedné straně Czech Media Invest (CMI) podnikatelů Daniela Křetínského a Patrika Tkáče, a na straně druhé společnost Fount a.s., dosavadní provozovatel serveru ZDROJ.cz. Každá z těchto společností bude ve vydavatelství IOM držet poloviční podíl.

Nový projekt bude využívat primárně doménu INFO.cz. Management společnosti připravuje řadu nových formátů, se kterými postupně seznámí své čtenáře a veřejnost v následujících týdnech a měsících. Šéfredaktorem INFO.cz zůstává Michal Půr, v roli vydavatele jej doplní Tomáš Jirsa. 

„Měli jsme v řadě ohledů podobnou strukturu čtenářů. Zároveň nám všem po zemětřesení na českém mediálním trhu z posledních let chybí jasně definované zpravodajské a názorové médium, které do veřejného prostoru vrátí kvalitní názorovou diskusi. Z obou dosavadních projektů proto bereme to, co pokládáme za užitečné pro naše čtenáře. Spojená redakce nám umožní více se zaměřit na kvalitu zpravodajství, komentářů i analýz,“ popisuje základní důvody pro spojení obou médií šéfredaktor INFO.cz Michal Půr.

×

Marketingový manažer může vydělávat až 120 tisíc korun měsíčně

Starší článek

5 fuckupů v (online) marketingu

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Média

Šéf CME: Na Voyo bude čím dál více exkluzivního obsahu. Výroba se rozjíždí

Skupina Nova se chystá významně investovat do výroby nového obsahu pro platformu Voyo, ročně by se mělo jednat o 15 až 20 nových produkcí.
13. 4. 202113. 4. 2021
Média

Konference Digimedia se přesouvá na září

Kvůli pandemii a prodlevě v očkování se konference o rozhlasové a televizní digitalizaci a mobilní komunikaci posouvá z 10. června na 22. září.
12. 4. 202112. 4. 2021
Média

Sportisimo pokračuje s mediální agenturou PHD

Mediální agentura PHD zajistí i v letošním roce nákup a plánování médií pro sportovní řetězec Sportisimo. Ten aktuálně expanduje a zároveň zvětšuje je svou…
12. 4. 202112. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více