Foto: archiv Sebastiana

Sebastian: Je televize pro umělce stále důležitá?

11. 1. 2019 16:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Příští číslo MAM, které vyjde v pondělí 14. ledna se věnuje budoucnosti hudebních televizí. O svém vztahu k médiím píše popový zpěvák Sebastian.

Každý umělec to má myslím trochu jinak. Pro mě je důležitý kompletní mediamix, od televize až po rádia a sociální sítě, do kterých zahrnuji i YouTube. Díky spolupráci s nejposlouchanějšími rádii u nás, se o mé tvorbě dozví spousta lidí, určitě více než z televize. V ČR je pro mou práci relevantní jen jedna hudební televize, a to Óčko. Moje songy jsou zpívané v mateřském jazyce, takže i když mě posluchači rádií nevidí, vnímají, že jsem Čech a že pokud se jim moje hudba libí, jsem jim doslova „na dosah“. A tím se pak dostávají i na mé sociální sítě – YouTube kanál nebo Instagram.

Co se týká hudební televize, tak bych si přál, aby Óčko sledovalo více lidí, protože si to podle mě zaslouží. Mají dobré moderátory i pořady a podporují českou hudební scénu, a to nejen tu stávají, ale především nováčky. 
Ohledně financí, tak jsou určitě nejdůležitější koncerty, což je radost, protože na pódiu se cítím nejlépe. Myslím, že je doba, kdy budou stále více a více podstatná internetová média, než ta klasická. V autech si už můžete pustit Spotify bez reklam, v telefonu také, v chytrých televizích si pustíte klip, který zrovna chcete. Doba zkrátka nahrává internetu.

Tématu hudebních televizí se věnuje aktuální číslo MAM.

V čísle dále najdete:

  • Případová studie Flixbus
  • Kdo v Česku vydělá na elektromobilitě?
  • Podpásovky politiků na českém Twitteru
  • Marketingové a PR trendy 2019

Aktuální tištěné číslo si můžete nechat doručit až do schránky prostřednictvím SMS objednávky. Stačí od pondělí 14.1. 2019 poslat textovou zprávu ve tvaru MAM Jméno Příjmení Ulice Město PSČ na číslo 90211. Cena za tuto prémiovou SMS je 99 Kč + cena za odeslání SMS podle vašeho tarifu, službu technicky zajišťuje ATS Praha.

Předplatné objednávejte na adrese chcimam.cz

Foto: archiv Sebastiana

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.