Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Magnas
Média

Magnas dále personálně posiluje, novým partnerem je Petr Jelínek

Martina Vincencová29. 1. 201914. 6. 2019

Kromě něj získává skupina další specialisty.

Komunikační a mediální skupina Magnas posiluje v personální oblasti a ohlašuje vstup nového partnera do skupiny. Petr Jelínek se připojí k Robertu Renčovi a Martinu Šafrovi. Bude zodpovědný za rozvoj nových obchodních příležitostí a zároveň bude dohlížet na rozvoj divize Social a podílet se na strategickém řízení celé skupiny a integraci technologických řešení pro správu kampaní jak v online, tak v offline prostředí.

“Jsme rádi, že jsme Petra získali do Magnas a budeme moci navázat na naše úspěšné tažení mediálním trhem z minulosti. Zároveň díky Petrovým mezinárodním zkušenostem s rozvojem obchodních příležitostí můžeme lépe škálovat růst v rámci našeho byznysu nejen v ČR a díky jeho zkušenostem s řízením televizního obchodu efektivněji testovat a integrovat nové chystané nástroje v rámci propojení dat TV a online reklamy, na což se specializujeme v rámci divize Media,” shodují se Renč se Šafrou. Všichni tři dříve pracovali společně v Centrum Holdings, Renč s Jelínkem později také v TV Nova a TV Prima.

Od ledna tohoto roku se do týmu divize Creative nově připojily Petra Sokolová a Lucia Compeľová. Sokolová přichází na pozici account managerky, Compeľová rozšiřuje tým grafiků.

Magnas nově založil vlastní in-house divizi Social a na pozici social media strategist nastoupila Adriana Suská, která získala bohaté zkušenosti v oblasti reklamy, tvorby obsahu a community managementu pro klienty Mediatelu i jako social media manager v Kulina.cz.

Do divize Performance nedávno přišla Alena Burdová (ex. H1, Seznam.cz, Uniqa pojišťovna) jako senior performance specialist. 

Mezi klienty, pro které v poslední době skupina pracuje, patří například: Uniqa pojišťovna, Equa bank, Czech Tourism, D.A.S., Tesla investiční společnost, Ravensburger, Vasky, Dámejídlo.cz a další.

Komunikační a mediální skupinu Magnas tvoří společnosti Magnas Media s.r.o. (od 2012) se zaměřením na poskytování služeb v oblasti marketingových a mediálních strategií, konzultace a nákup médií, kreativní využití a efektivní plánování TV, dále Magnas Performance s.r.o. (od 2014), která se zaměřuje výhradně na výkonnostní online marketing včetně správy obsahu na sociálních sítích a Magnas Creative (od 2017) se zaměřením na kreativní koncepty, poskytování grafických prací a produkci především TV a online formátů. Společníky jsou Martin Šafra (50% podíl) a Robert Renč (50% podíl). Pro rok 2019 je Magnas jedním z hlavních partnerů mezinárodní festivalu o marketingu a značkách Marketing Festival 2019, který se uskuteční v březnu v Praze.

Zavřít reklamu

Bakalovi opouštějí řízení vydavatelství Economia

Starší článek

Agentura Sherpas zavádí čtyřdenní pracovní týden

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Canal+ Sport bude i na T-Mobile TV, Digi Slovakia a Slovak Telekom

Slovak Telekom, DIGI Slovakia a T-Mobile Czech Republic uzavřely novou strategickou dohodu se společností CANAL+ na další tři roky.
5. 8. 20225. 8. 2022
Média

Reddit a Aleph navazují partnerství, sociální síť na českém trhu zastoupí Httpool

Skupina Aleph, jejíž součástí je i český Httpool, oznámila globální partnerství se společností Reddit ve vybraných evropských a asijských zemích včetně ČR…
4. 8. 20227. 8. 2022
Média

Podzimní program na Primě přinese tři nové seriály: Pálava, Hořký svět a Dobré zprávy

Televize prima v rámci podzimního schématu chystá tři nové seriály pro hlavní vysílací čas. Mix zábavy a romantiky doplní programové stálice a televize…
4. 8. 20223. 8. 2022
Média

Dva z pěti Čechů využívají placené VOD služby, ne všichni však za ně platí

Aspoň jednu placenou službu s videi na vyžádání využívá již 40 procent Čechů ve věku 15 až 69 let, další čtyři procenta si ji během roku plánují pořídit.
3. 8. 20222. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Jan Hanuš míří z Mall Group šéfovat topenářskému startupu Woltair
Novou generální ředitelkou McDonald’s pro ČR a SR je Yuliya Badritdinova

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.