Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Czech On-line Expo
Média

Czech On-line Expo nabídne více než 60 hodin přednášek

Ivana Šabalová30. 1. 201914. 6. 2019

Příležitost najít si práci v marketingu budou mít všichni, kdo přijdou nasát vědomosti na březnový veletrh pro e-shopaře, marketéry a online podnikatele Czech On-line Expo. Kromě burzy pracovních příležitostí slibuje veletrh více než 60 hodin inspirace, novinek a trendů, které jím budou jednotliví experti dávkovat přibližně ve 100 přednáškách. Na ty, kteří dávají před teorií přednost praxi, čeká dalších 40 hodin workshopů.

Veletrh, který se ještě loni jmenoval E-shop Summit & Expo, se koná 29. a 30. března v prostorách Výstaviště v pražských Holešovicích. Program 15 odborných summitů garantují marketingoví specialisté, jako například Martin Brablec z Obsahové agentury, UX a CRO konzultant David Kočí, odborník na SEO Pavel Ungr, expert na zákaznickou péči Mário Roženský a mnozí další.

„Témata jednotlivých přednášek představíme během února. Garanti přípravu nijak nepodceňují, někteří dokonce začali kvůli veletrhu zpracovávat vlastní výzkum tak, aby nenudili návštěvníky něčím, co slyšeli mnohokrát předtím,“upřesňuje hlavní pořadatel Jan Kalianko.

Počet prodaných vstupenek na akci trumfnul již před Vánocemi návštěvnost minulého ročníku. V tuto chvíli se na veletrh chystá přes 3000 registrovaných návštěvníků. Vystavovatelé už zabrali už dvě třetiny plochy.

×

Agentura Sherpas zavádí čtyřdenní pracovní týden

Starší článek

Web Manipulátoři.cz začal fungovat jako spolek

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Šéf CME: Na Voyo bude čím dál více exkluzivního obsahu. Výroba se rozjíždí

Skupina Nova se chystá významně investovat do výroby nového obsahu pro platformu Voyo, ročně by se mělo jednat o 15 až 20 nových produkcí.
13. 4. 202113. 4. 2021
Média

Konference Digimedia se přesouvá na září

Kvůli pandemii a prodlevě v očkování se konference o rozhlasové a televizní digitalizaci a mobilní komunikaci posouvá z 10. června na 22. září.
12. 4. 202112. 4. 2021
Média

Sportisimo pokračuje s mediální agenturou PHD

Mediální agentura PHD zajistí i v letošním roce nákup a plánování médií pro sportovní řetězec Sportisimo. Ten aktuálně expanduje a zároveň zvětšuje je svou…
12. 4. 202112. 4. 2021
Média

HoloMotion Media rozšiřuje svou reklamní síť

Společnost přidává Holografické inzertní plochy v Brně, Ostravě a Bratislavě. V krizi vidí příležitost.
12. 4. 202112. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více