Foto: Zalando

Vypadat dobře nebylo nikdy snazší (Zalando)

5. 11. 2018 09:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Německý módní e-shop Zalando, který letos vstoupil na náš trh, spouští kampaň cílenou na české zákazníky. Spot se natáčel v Praze na Strahovském stadionu, v Pařížské ulici nebo ve stanici metra Florenc. Vymyslel a natočil ho interní tým e-shopu.

Kampaň kromě televize a internetu využívá také spoty v rádiích a venkovní plochy. „Stejně jako u všech předchozích zemí jsme Zalando spouštěli pomalu, abychom včas pochopili potřeby českých zákazníků a získali od nich zpětnou vazbu. I když jsme dopředu znali potenciál českého trhu, okamžitý ohlas zákazníků nás přesto ohromil,“ tvrdí středoevropský ředitel Zalanda Linus Glaser.

Česká verze e-shopu odstartovala na konci června. Na tuzemském trhu má konkurenci například v podobě platforem Zoot nebo About You.

https://www.youtube.com/watch?v=eaext_5qmzQ

[image lightbox=“1″ caption=“Kampaň Zalando (2018)“]https://www.mam.cz/wp-content/uploads/2018/11/kampan-zalando-2018-vizual-pro-ooh.jpg[/image]

[image lightbox=“1″ caption=“Kampaň Zalando (2018)“]https://www.mam.cz/wp-content/uploads/2018/11/kampan-zalando-2018-vizual-pro-ooh-1.jpg[/image]

[image lightbox=“1″ caption=“Kampaň Zalando (2018)“]https://www.mam.cz/wp-content/uploads/2018/11/kampan-zalando-2018-vizual-pro-ooh-2.jpg[/image]

Tvůrčí tým
Lead Account Management: Darius Gross
Marketing Management: Joanna Skrzypkowska
Režisér: Paul Gerwin
Fotograf: Felix Krüger
Stylista: Nina Boucherie
Vlasy & líčení: Hristina Georgievska

Foto: Zalando

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.