Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: archiv M&M
Média

SPIR od Nového roku omezí přístup k on-line datům o návštěvnosti českého internetu

Redakce MAM28. 11. 201822. 2. 2019

Sdružení pro internetový rozvoj od ledna 2019 omezí přístup k datům o návštěvnosti českého internetu. Nově bude přístup v on-line rozhraní projektu NetMonitor pouze pro platící odběratele a novináře. Celkový přehled o návštěvnosti českého internetu bude zdarma k dispozici v podobě měsíčního reportu.

Cílem této změny je poskytnout výhodu platícím odběratelům dat oproti subjektům na trhu, které sice data NetMonitoru ve větší či menší míře využívají, ale na financování projektu se nepodílí. Novinářům zůstane zachován plný přístup k on-line datům, stačí, aby si požádali o přihlašovací údaje.

Měsíční veřejné výstupy budou obsahovat přehled návštěvnosti, informace o celé internetové populaci ČR včetně základního sociálně demografického profilu a žebříček celých provozovatelů (bez rozpadu) v metrikách RU, PV a Stream Views.

„Ráda bych zdůraznila, že podrobnost on-line dat, která byla dosud bezplatně poskytována všem, kteří data NetMonitoru používali, byla zdaleka největší v rámci zemí, kde působí realizátor projektu měření internetové návštěvnosti. Jsem přesvědčena o tom, že rozhodnutí o omezení přístupu k datům platící odběratelé dat uvítají, protože lépe odpovídá jejich podílu na provozu projektu,“ komentovala tento krok Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka SPIR.

Pro práci s daty zůstává v platnosti povinnost pro odběratele i novináře postupovat v souladu s Pravidly pro užití dat projektů SPIR. Při publikaci dat bude pro všechny (odběratele i novináře) platit rozšířené povinné označení zdroje o tuto větu: „Přejímání dat z projektu NetMonitor a jejich další šíření bez předchozího souhlasu SPIR je výslovně zakázáno.“ Důvodem je prevence nepřesné či neúplné interpretace a kontrola nakládání s daty mimo platící odběratele.

×

Zlatá pecka zatím z půlky slovenská

Starší článek

Týdeníky Marketing & Media a Marketing Sales Media se spojily a vyšly v novém formátu

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20218. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více