Foto: Ogilvy

Nemusíte umírat, abyste viděli film vašeho života (KVIFF Distribution)

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Kreativní tým Edy Kauby z reklamní agentury Ogilvy vytvořil znělku pro filmovou distribuci KVIFF Distribution.

Znělka se snaží komunikovat kvalitu a originalitu, kterou filmy KVIFF Distribution do českých kin přinášejí. Za dobu své existence distributor představil 16 filmů převážně z festivalových okruhů, které vidělo přes 300 tisíc diváků.

„Brainstormoval jsem se dvěma blázny: Samirem Hauserem a Vilémem Kabzanem, takže jsme byli vlastně tři a nápad skončil samozřejmě taky u blázna. Ten se raději zabije, než by se díval na telenovelu,“ popisuje Eda Kauba genezi nápadu a osvětluje jeho myšlenku: „Nemusíte zemřít, abyste viděli film svého života… stačí se podívat na některý z filmů KVIFF Distribution a uvidíte ho.“

[tnm_video layout=“mnmd-post-media“]https://www.youtube.com/watch?v=bhOQaIugEho[/tnm_video]

Znělka je momentálně k vidění na on-line kanálech partnerských organizací, které značku KVIFF Distribution společně tvoří – tedy České televize, Aerofilms a Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary. Od 15. listopadu bude zkrácená verze znělky k vidění také před projekcemi nového filmu Paola Sorrentina o mediálním mogulovi Berlusconim „Oni a Silvio“, který KVIFF Distribution uvede do kin.

Kauba už v minulosti spolupracoval s Aerofilms, stál kdysi za převratnou kampaní pražského kina Světozor „Popcorn Free Culture“.

Produkce znělky se ujala produkce Dawson a tým režiséra Roberta Hloze. V postprodukci na znělce spolupracovala studia MagicLab, Soundsquare a PolySound. Natáčení probíhalo letos v létě v Sanatoriu 110 pro léčbu tuberkulózy s herci Markem Pospíchalem a Elizavetou Maximovou.

Hlas ve znělce patří prezidentovi MFF Karlovy Vary Jiřímu Bartoškovi.

Foto: Ogilvy

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.