Kreativní tým Edy Kauby z reklamní agentury Ogilvy vytvořil znělku pro filmovou distribuci KVIFF Distribution.
Znělka se snaží komunikovat kvalitu a originalitu, kterou filmy KVIFF Distribution do českých kin přinášejí. Za dobu své existence distributor představil 16 filmů převážně z festivalových okruhů, které vidělo přes 300 tisíc diváků.
„Brainstormoval jsem se dvěma blázny: Samirem Hauserem a Vilémem Kabzanem, takže jsme byli vlastně tři a nápad skončil samozřejmě taky u blázna. Ten se raději zabije, než by se díval na telenovelu,“ popisuje Eda Kauba genezi nápadu a osvětluje jeho myšlenku: „Nemusíte zemřít, abyste viděli film svého života… stačí se podívat na některý z filmů KVIFF Distribution a uvidíte ho.“
[tnm_video layout=“mnmd-post-media“]https://www.youtube.com/watch?v=bhOQaIugEho[/tnm_video]
Znělka je momentálně k vidění na on-line kanálech partnerských organizací, které značku KVIFF Distribution společně tvoří – tedy České televize, Aerofilms a Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary. Od 15. listopadu bude zkrácená verze znělky k vidění také před projekcemi nového filmu Paola Sorrentina o mediálním mogulovi Berlusconim „Oni a Silvio“, který KVIFF Distribution uvede do kin.
Kauba už v minulosti spolupracoval s Aerofilms, stál kdysi za převratnou kampaní pražského kina Světozor „Popcorn Free Culture“.
Produkce znělky se ujala produkce Dawson a tým režiséra Roberta Hloze. V postprodukci na znělce spolupracovala studia MagicLab, Soundsquare a PolySound. Natáčení probíhalo letos v létě v Sanatoriu 110 pro léčbu tuberkulózy s herci Markem Pospíchalem a Elizavetou Maximovou.
Hlas ve znělce patří prezidentovi MFF Karlovy Vary Jiřímu Bartoškovi.