Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: PepsiCo
Média

Které Lay’s si dnes dáš (PepsiCo)

Redakce MAM14. 11. 201814. 6. 2019

Společnost PepsiCo odstartovala novou marketingovou kampaň značky Lay’s. Její slogan „Které Lay’s si dnes dáš“ odkazuje na široké portfolio a možnost vybrat si své chipsy podle plánované příležitosti. Kampaň má podporu v televizi, digitálním prostředí a PR, ve kterých se netradičně představují téměř všechny produktové řady současně.

Celý koncept se opírá o rozmanité benefity jednotlivých produktových řad, které mají nejen specifický tvar a chuť, ale i svůj charakter. Spolu s klasickými Lay’s se představují Lay’s Strong vhodné k pivu, Lay’s Maxx s maximálními vroubky nebo pečené Lay’s Oven Baked.

Cílem kampaně je ukázat Lay’s jako inovativní značku a zároveň spotřebitele motivovat, aby vedle své oblíbené řady chipsů ochutnali i další produkty téže značky.

Televizní spot poběží na stanicích TV Prima. Kampaň bude viditelná také na lokálním facebookovém a instagramovém profilu Lay’s.

Digitální agentura: 2Fresh
Produkční agentura: Mark/BBDO
Nasazení: listopad-prosinec 2018

[image lightbox=”1″ caption=””]https://www.mam.cz/wp-content/uploads/2018/11/kampan-ktere-lays-si-dnes-das-3.jpg[/image]

[image lightbox=”1″ caption=””]https://www.mam.cz/wp-content/uploads/2018/11/kampan-ktere-lays-si-dnes-das-2.jpg[/image]

[image lightbox=”1″ caption=””]https://www.mam.cz/wp-content/uploads/2018/11/kampan-ktere-lays-si-dnes-das-1.jpg[/image]

×

Televizní skupina AMC jmenovala nového šéfa pro střední Evropu

Starší článek

Nejdražší nákupní lokality na světě: Praha už je v první dvacítce

Novější článek

Podobné zprávy

Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook. Inspiruje i další země

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více