Foto: PepsiCo

Které Lay’s si dnes dáš (PepsiCo)

14. 11. 2018 13:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost PepsiCo odstartovala novou marketingovou kampaň značky Lay’s. Její slogan „Které Lay’s si dnes dáš“ odkazuje na široké portfolio a možnost vybrat si své chipsy podle plánované příležitosti. Kampaň má podporu v televizi, digitálním prostředí a PR, ve kterých se netradičně představují téměř všechny produktové řady současně.

Celý koncept se opírá o rozmanité benefity jednotlivých produktových řad, které mají nejen specifický tvar a chuť, ale i svůj charakter. Spolu s klasickými Lay’s se představují Lay’s Strong vhodné k pivu, Lay’s Maxx s maximálními vroubky nebo pečené Lay’s Oven Baked.

Cílem kampaně je ukázat Lay’s jako inovativní značku a zároveň spotřebitele motivovat, aby vedle své oblíbené řady chipsů ochutnali i další produkty téže značky.

Televizní spot poběží na stanicích TV Prima. Kampaň bude viditelná také na lokálním facebookovém a instagramovém profilu Lay’s.

Digitální agentura: 2Fresh
Produkční agentura: Mark/BBDO
Nasazení: listopad-prosinec 2018

[image lightbox=“1″ caption=““]https://www.mam.cz/wp-content/uploads/2018/11/kampan-ktere-lays-si-dnes-das-3.jpg[/image]

[image lightbox=“1″ caption=““]https://www.mam.cz/wp-content/uploads/2018/11/kampan-ktere-lays-si-dnes-das-2.jpg[/image]

[image lightbox=“1″ caption=““]https://www.mam.cz/wp-content/uploads/2018/11/kampan-ktere-lays-si-dnes-das-1.jpg[/image]

Foto: PepsiCo

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.