Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Česká produkční
Média

Hera má poprvé reklamu natočenou v Česku. Vytvořila ji Česká produkční

Redakce MAM23. 11. 201814. 6. 2019

Společnost Česká produkční se stala první tuzemskou agenturou, která natočila televizní spot Hery pro Českou republiku a Slovensko. Jinak byly všechny připravovány v cizině se zahraniční produkcí. Důvěru získala díky dlouhodobé spolupráci na tvorbě digitálního obsahu Hery.

Televizní spot představuje příběh reálné rodiny, které pomohl Nadační fond Kapka naděje. V reklamě vystupují neherci – rodina uzdraveného chlapce Vilíka a prezidentka nadačního fondu Vendula Pizingerová.

Pod kreativní supervizí Viléma Rubeše zároveň zachovává klasickou vánoční atmosféru a představuje nový produkt Hera bez laktózy. Reklama sděluje také to, že nákupem Hery lidé přispějí právě Nadačnímu fondu Kapka naděje.

„Pro značku Hera jsme v minulosti produkovali několik sérií videoreceptů. Televizní reklama je však jiná disciplína. Vyžaduje odlišný přístup, jinou techniku, a především dlouhodobější a detailnější přípravu. Zvládli jsme to díky úžasnému nasazení všech profesionálů v realizačním týmu,“ říká account manager Jakub Malášek.

Přípravy televizní reklamy se ujala Viktorie Lörinczová, která režírovala poslední videorecepty pro Heru. Hudbu pro spot připravil David Solař, který stojí za skladbami pro seriály Vyprávěj a První republika. Klasickou Dvořákovu Humoresku, kterou Hera ve svých reklamách používala, naaranžoval a dostal do ní i vánoční atmosféru.

Chlapec Vilík se uzdravil díky tomu, že mu jeho bratr Vašík daroval kostní dřeň. Zakoupením jakéhokoliv výrobku Hera přispějí lidé od 1. listopadu do 31. prosince 2018 Nadačnímu fondu Kapka naděje.

×

Křišťálová Lupa 2018: Osobností roku je Jindřich Šídlo, cenu popularity získala DVTV

Starší článek

Komentář: Je Black Friday několikrát v roce skutečně to, co zákazníci chtějí?

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook. Inspiruje i další země

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více