Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Energetický a průmyslový holding
Média

Křetínský usiluje o podíl v Le Monde

Redakce MAM18. 10. 201818. 10. 2018

Český miliardář Daniel Křetínský možná koupí menšinový podíl ve francouzském deníku Le Monde. Noviny to uvedly na svém webu.

Křetínský jedná o transakci s finančníkem Matthieu Pigassem. Ten je většinovým spolumajitelem holdingu Le Nouveau Monde. Křetínský by od něj mohl získat 40 až 49 procent akcií, Pigasse si však v každém případě chce uchovat kontrolu nad společností.

Právem veta ovšem disponují držitelé 25 procent akcií, jimiž jsou sami zaměstnanci vydavatelství, čtenáři a zakladatelé novin. Společně tvoří sdružení Pôle d’indépendance. Zprávu o chystaném prodeji označili za „brutální“ a urychleně žádají schůzku akcionářů.

Křetínský by podle nich měl vysvětlit své záměry a garantovat, že udrží hodnoty i nezávislost listu. Le Monde patří mezi nejuznávanější média na světě, společně s novinami Libération a Le Figaro tvoří trojici nejvlivnějších listů ve Francii. Vychází od prosince 1944.

×

Pražské letiště má nového tiskového mluvčího

Starší článek

Ne, opravdu není jedno, jak ten příspěvek vypadá

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Konference Digimedia se přesouvá na září

Kvůli pandemii a prodlevě v očkování se konference o rozhlasové a televizní digitalizaci a mobilní komunikaci posouvá z 10. června na 22. září.
12. 4. 202112. 4. 2021
Média

Sportisimo pokračuje s mediální agenturou PHD

Mediální agentura PHD zajistí i v letošním roce nákup a plánování médií pro sportovní řetězec Sportisimo. Ten aktuálně expanduje a zároveň zvětšuje je svou…
12. 4. 202112. 4. 2021
Média

HoloMotion Media rozšiřuje svou reklamní síť

Společnost přidává Holografické inzertní plochy v Brně, Ostravě a Bratislavě. V krizi vidí příležitost.
12. 4. 202112. 4. 2021
Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michaela Lelková vede brand marketing Zoot. Do e-shopu přišla z Ikea ČR
Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více