Foto: COT Media

Vydavatelství COT media má nové logo

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vydavatelství COT media představuje letos na podzim nové logo i celou korporátní identitu. Spojení čistého písma a jednoduchého piktogramu má přispět k lepší zapamatovatelnosti značky.

Základ nové prezentace vznikl v grafickém studiu vydavatelství.

„Nové logo navazuje na původní svou barevností, kterou symbolizujeme stabilitu a tradici. Změnili jsme font, aby byl modernější a dynamičtější. A především jsme logo doplnili o piktogram, jehož základem je kruh coby symbol jednoty, celistvosti a zároveň prostoru pro komunikaci. Kruh je doplněný o tři tečky, které evokují sdílení slova, pokračování a přidanou hodnotu, kterou vydavatelství nabízí svým klientům,“ vysvětluje autor návrhu Bogdan Tkaczyk.

Nové logo nahrazuje to dosavadní, které společnost používala od roku 2006. Jedním z důvodů pro změnu loga byla i skutečnost, že bylo stejné jako logo jednoho z časopisů vydavatelství. „B2B titul COT – Celý o turismu byl naším prvním tištěným časopisem a zpočátku tedy i vlajkovou lodí, dnes už je jednou z mnoha našich aktivit. Původní logo časopisu ponecháváme, ale společnost a její jednotlivé divize bude zastřešovat nové logo,“ doplňuje jednatelka společnosti Eva Frindtová.

(Redakčně kráceno)

Foto: COT Media

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.