Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Zbyněk Pecák
Média

Co má a co nemá být MAM

Vladimír Bystrov17. 9. 20181. 7. 2019

Plamenná diskuse, kterou rozpoutalo uveřejnění rozhovoru s mluvčím prezidenta Jiřím Ovčáčkem, a to rovnou s titulní fotografií, vyústila v otázku, co vlastně časopis Marketing & Media zamýšlí a jaká je jeho redakční politika, pokud jde o výběr témat, formu jejich zpracování a osobností, jejichž činy bude popisovat a jejichž názory chce přinášet.

Časopis počátkem roku změnil vlastníka a mnozí se nyní ptají, jaký má vlastně redakce od vydavatele úkol. Je to otázka legitimní a vydavatelé časopisu se na ni rozhodli dát svou odpověď.

1. Marketing & Media od svého vzniku je a vždy by měl být panoborovou platformou pro obor komerční komunikace v jeho nejširším významu. Zajímá se o všechny, kteří působí v mediální sféře, v marketingových oborech a komunikačních disciplínách. Uznává autority, které v oboru něco dokázaly, nepoklekává ale před nimi jako před modlami; představuje je jako živé lidi z masa a kostí, kteří mají co říci svým následovníkům. Respektuje profesionály, kteří v oboru působí, bez ohledu na to, jsou-li populární, nebo ne. Všem bez rozdílu nastavuje tu mikrofon a tu zrcadlo, jimiž zprostředkuje jejich názory a hodnotí jejich práci.

2. Marketing & Media vybírá témata podle aktuálnosti, relevance a atraktivity pro čtenáře. Nehledá prvoplánově líbivé příběhy, ale ty, které provokují k zamyšlení a k diskusi. Lidi a témata, jež nikoho nezajímají a žádnou reakci nevyvolávají, taktně přehlíží. Ambicí oborového magazínu je informovat, inspirovat a provokovat, nikoli nudit. Navenek časopis vystupuje jako obhájce oboru před okolním světem. Dovnitř je jeho kritickým komentátorem: konstruktivním, ale neoblomným.

3. Marketing & Media se nebojí rozpoutat emoce, odmítá se jimi ale řídit při výběru témat či formulování redakčního postoje k nim. Emoce jsou hnacím motorem kreativity a ta je zdrojem pro všechny profesionály v komunikaci. Nesmějí ale nahrazovat fakta a argumenty, které jsou jediným měřítkem, podle něhož hodnotíme relevanci témat a osobností, jimž v časopise dáváme prostor.

4. Marketing & Media je oborovým médiem, jehož rolí je kultivovat prostředí, zprostředkovávat výměnu informací a šířit inspiraci napříč profesemi komunikační branže. Jako oborové médium nemá celospolečenský dopad a ani na něj neaspiruje. Redakce jako celek nezaujímá hodnotové postoje k celospolečenským otázkám, avšak – pokud tyto otázky spadají do oblasti zájmu časopisu – přináší odborný, věcný a důsledně odemocionalizovaný pohled na ně tak, aby si čtenáři sami mohli učinit svůj vlastní, informacemi podložený názor.

5. Marketing & Media je apolitickým médiem, které nesympatizuje s žádným politickým směrem ani subjektem a od členů redakce vyžaduje, aby své osobní společenské a politické postoje nepromítali do své práce. Časopis vyznává hodnoty západní civilizace, podporuje demokracii, občanskou společnost, svobodné podnikání, svobodné šíření názorů a nezávislá média.

×

Nikol Stolle nahradila Petra Andrýska ve vedení Socialsharks

Starší článek

Řekněte našemu účtu ano (Moneta Money Bank)

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook. Inspiruje i další země

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více