4. Studie: Pro Čechy je nejdůvěryhodnější ČT24

18. 6. 2018 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Veřejnoprávní média jsou pro Čechy nejdůvěryhodnějším zdrojem informací, ukázalo letošní vydání pravidelné zprávy Digital News Report od Reuters Institute při Oxfordské univerzitě. Celkově zpráva pokrývá stav médií v 37 zemích světa a své závěry podkládá průzkumem na 74 tisících uživatelů. Nejdůvěryhodnější českou mediální značkou je ČT24, následují Radiožurnál, Hospodářské noviny, Seznam Zprávy a Aktuálně.cz. Nejčastěji „užívanými“ médii jsou podle průzkumu Česká televize, Seznam Zprávy, Nova, Prima a iDnes.cz. Zatímco velká část žebříčku se podobá výsledkům z minulých let, jednou z výrazných změn je pozice TV Barrandov. Oproti 12 procentům dotázaných v roce 2015 se k ní letos hlásilo 19 procent lidí.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.