2. Část českých webů nešla sdílet přes Twitter

11. 6. 2018 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Dva dny, od středy 6. června do pátku 8. června, nešly na Twitteru sdílet odkazy na Parlamentní listy a na sadu několika dalších, převážně proruských a konspirativních serverů. Oficiální vysvětlení firma neposkytla, pravděpodobně šlo ale o zásah automatické antispamové kontroly. Cílené blokování to zřejmě nebylo, protože řada jiných serverů považovaných za dezinformační šla sdílet bez problémů a technické hlášení informovalo o porušení smluvních podmínek Twitteru. Krátkodobý výpadek přesto stihl výrazně podráždit nejen redakci Parlamentních listů, ale také mluvčího prezidenta – v obou případech došlo na tvrdá obvinění z cenzury. „Bez emocí lze říci, že počet lidí a organizací, kterým vadíme, překračuje hranice starého kontinentu,“ okomentoval situaci ředitel Parlamentních listů Jan Holoubek.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.