10. Zdravotní sestra žaluje velká česká média

18. 6. 2018 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Rumburská zdravotní sestra Věra Marešová, již soudy zprostily obžaloby z vražd pacientů, se teď domáhá odškodného od médií, která o jejím případu informovala. Podala žalobu na šest mediálních domů, protože podle jejího názoru nerespektovaly presumpci neviny. Soudní spor vede konkrétně s vydavatelstvími Mafra, Vltava Labe Media, Czech News Center a Economia, a také s Novou a Primou. Vydavatelství Vltava Labe Media chybu částečně uznalo a ještě před začátkem soudního procesu ženě vyplatilo sto tisíc korun. Mafra jakékoliv pochybení odmítla. Marešová původně čelila obžalobě z toho, že měla v letech 2010 až 2014 podávat pacientům draslík, po kterém jim selhalo srdce. Celkově byla obviněna z pěti vražd, její vinu se nepodařilo prokázat.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.