6. Playboy vrací nahé ženy, opouštěli ho čtenáři

20. 2. 2017 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Americká edice pánského magazínu Playboy po roce, kdy přestala otiskovat snímky nahých žen, své rozhodnutí přehodnotila. „Budu první, kdo přizná, že forma, jakou jsme v časopise ukazovali nahotu, byla už zastaralá. Ale úplně ji odstranit byla chyba,“ oznámil kreativní ředitel Cooper Hefner, syn zakladatele magazínu. „Bereme si zpátky svou identitu a už jsme zase sami sebou,“ dodal. Březnové vydání se ohlašuje titulkem „Nahota je normální“. Má ztracené čtenáře přilákat zpátky. Prvnímu číslu po zrušení nahotinek se sice dařilo dobře inzertně, ale časopis pak přišel o hodně předplatitelů, kterým „krása bez závoje“ chyběla.

Z obálky Playboye zmizí slogan Entertainment for Men, zábava pro muže. Podle vydavatele už to je v současné společnosti nemoderní.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.