Týdeník 5plus2 není propagačním listem hnutí ANO

17. 6. 2013 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Ulevilo se mi. To když jsem si přečetla názor Pavla Černého „Andreji Babiši, tak takhle s titulem 5 plus 2 dny NE!“ v minulém MaM, že nový layout, modernější hlavičku a také směřování obsahu regionálního týdeníku 5plus2 (slovo „dny“ nám z názvu zmizelo) bylo trefou do – černého. Snad mi, vážený pane Černý, tuto jemnou slovní hříčku odpustíte, když vám nyní sdělím, že i v dalším tvrzení máte pravdu: 5plus2 neslouží Andreji Babišovi jako nástroj k cestě do politiky. Není to jeho účel, týdeník není propagačním listem politického hnutí ANO. Což několikrát potvrdil i sám vydavatel. Tak snad abych teď ještě vysvětlila, proč naše distribuce pomalu opouští schránky. Nedávno mi volala rozzlobená čtenářka, proč soused o blok dál naše noviny dostává a ona ne. Chápu ji. V České republice jsou zhruba čtyři miliony domácností. Doručit výtisk do každé z nich by znamenalo vynásobit již tak úctyhodný náklad čtyřkou. Rozhodli jsme se proto pro spravedlivější řešení. Stojany na frekventovaných a atraktivních místech jsou dostupné pro většinu. Noviny z nich zmizí až příliš rychle. A kdo vzpomíná na slavnou Večerní Prahu, může se nostalgicky potěšit na ulicích větších měst. Mají zelená trička, čepice a vyvolávají atraktivní titulky z vydání. Nemůžete je přehlédnout, naše kameloty a kamelotky. Mimochodem, prvním z nich byl i majitel Andrej Babiš. Rozdával noviny před koncertem hudební skupiny Kabát a s politikou to nemělo co do činění. Přesto název hnutí, v jehož čele Andrej Babiš stojí, využiji:
ANO, chceme být vidět. Pro dobrá novinářská témata, která v milionovém bezplatném nákladu osloví čtenáře a inzerenty. Jen proto. Nemyslím, že je to málo.

 

Jana Heřmánková, AGF Media
([email protected])

Redakce MAM

Další zajímavé čtení