Ona Dnes se v časopis nezmění, ale zůstane suplementem

10. 6. 2013 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

Mediální dům Mafra rozdal suplement Ona Dnes spolu s bezplatným titulem Metro. Vydavatelství Mafra ho zároveň promuje jako „Nejčtenější ženský časopis v ČR“. Titul je ale standardně řazen mezi suplementy a na časopis se podle informací M&M ani v dohledné době měnit nebude.

Ona Dnes srovnávají s časopisy

Vydavatelství jeho čtenost ale srovnává s časopisy pro ženy, kde má prvenství titul Chvilka pro tebe od vydavatelství Bauer Media. Ta dosahuje čtenosti cca 600 tisíc čtenářů na vydání. Následuje časopis Blesk pro ženy a titul Svět ženy. Podle ředitele výzkumu Mafry Martina Křížka vydavatelství srovnává svůj suplement s časopisy z toho důvodu, že je jim obsahově i co do formy velmi blízký. „Na titul se díváme z hlediska obsahu. Ten koresponduje s obsahem časopisů pro ženy. Od začátku jsme jej chápali jako titul určený pro ženy a hodnotili ho v konkurenci s jinými časopisy pro ženy,“ sdělil Křížek. A podobně se na titul dívá i jeho šéfredaktorka. „Magazín, který držíte v ruce se právě stal nejčtenějším ženským časopisem v České republice. Do ruky ho každý týden vezme 608 tisíc čtenářů a čtenářek,“ uvedla v editorialu Lenka Tréglová, vedoucí magazínu.

Podle Skopalíka nejde o časopis

Podle Jaromíra Skopalíka, jednatele společnosti Bauer Media základní charakter časopisu Ona Dnes nemá. Za Bauer Media se Skopalík bránit nebude, ale obrátil se na profesní asociaci. Na Unii vydavatelů. V ní sám funguje jako předseda představenstva sekce časopisů. Situaci konzultoval s Petrem Markem z Mafry, který je zase předsedou sekce deníků. Dohodli se, že v rámci B2B komunikace bude Mafra prezentovat titul přesněji.

Media projekt ji má za suplement

Ona Dnes je čtvrtým nejčtenějším celostátním suplementem a je tak i vedena v oficiálním výzkumu čtenosti Media projektu. Prvním v kategorii je Blesk magazín TV od Ringier Axel Springer CZ (se čteností 1 462 000 čtenářů na vydání), následovaný TV magazínem od vydavatelství Astrosat (celkem) a Magazínem Dnes+TV (od Mafry).


Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.