Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Média

Nový Superman: globálně idol, v Česku moc ne

Redakce MAM17. 6. 201328. 6. 2019

Od tohoto pondělí nabídne obchodní řetězec Lidl ve všech svých 229 prodejnách v Česku desítky produktů vyzdobených slavným supermanským “S”. Stal se totiž oficiálním obchodníkem s licenčními výrobky pro nový film “Muž z oceli”, což je nejnovější zpracování Supermanových dobrodružství z dílny Warner Bros. Ve stylu Supermana bude Lidl nabízet například pánské pyžamo, triko a boxerky, pro děti peněženku, knihy, batoh, hodinky nebo letní obuv. A také speciální edici Energy drinku.

Soutěže o lístky, jinak nic

Minimálně jeden český divák také mohl vidět minulý týden premiéru snímku v Londýně (česká se koná až tento čtvrtek). Cestu do britské metropole vyhrál v soutěži, kterou vypsal výrobce spotřební elektroniky Toshiba. Soutěž o vstupenky (do českých kin) má i Lidl, jehož facebookoví fanoušci mohou do 27. června soutěžit v aplikaci Superpaměť.

Muž z oceli představuje globálně jeden ze sponzorsky nejúspěšnějších filmů historie. Příjem od zhruba stovky komerčních partnerů přesahuje 160 milionů dolarů (viz M&M 24/2013). V Česku však podle informací Evy Teglové, marketingové koordinátorky Warner Bros., jeho uvedení podpořily jen tři firmy. Kromě zmíněného Lidlu a Toshiby je to ještě Nokia, která patří globálně mezi největší partnery filmu. Teglová také odmítla komentovat jakékoli otázky týkající se marketingového rozpočtu snímku nebo jeho srovnání s jinými obdobnými tituly, například s posledním dobrodružstvím Jamese Bonda. Žádná z firem navíc nechtěla uvést nic bližšího o svých plánovaných reklamách spojených se Supermanem, jen připustily zvýšenou aktivitu na sociálních sítích. Vypadá to, že v Česku Muž z oceli velkým marketingovým hitem nebude.

Nokia spojuje s novým Supermanem speciální edici nového modelu chytrého telefonu Lumia 925. Tuto značku zřejmě hodlá etablovat jako telefon superhrdinů, protože omezená série speciálních Lumií provázela před rokem i premiéru posledního filmu o Batmanovi. Je tu ale jeden podstatný rozdíl. Loňskou Lumii uvedla Nokia i na českém trhu, navíc za pomoci eventu, při němž se přímo na tiskovou konferenci snesl “shůry” Batman, který představil telefon. Letos se nic podobného nechystá. “Lumia 925 zatím není na českém trhu a do premiéry určitě nebude. Jediné, co připravujeme, je soutěž o vstupenky,” uvedl Vratislav Klega, account manažer PR agentury AC&C, pracující pro Nokiu. Podle informací M&M je marketingový rozpočet Nokie pro český trh velmi omezený – svou marketingovou centrálu loni přesunula do Maďarska.


Licenčním partnerem nového filmu se stal na českém trhu Lidl, který od tohoto pondělí nabízí ve svých prodejnách desítky výrobků se známým Supermanovým logem. Z velké části jde o produkty určené dětem.

×

Urquell slaví Den otců na FB

Starší článek

Ivana Sochůrková

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pxhere.com

Atmedia zahajuje spolupráci s M7 Group. Míří pod ni stanice …

Mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia zahajuje spolupráci se společností M7 Group, která na českém a slovenském TV trhu…
26. 1. 202126. 1. 2021
Média

Zločiny Velké Prahy. V neděli startuje nový seriál České televize

Píše se rok 1922 a společně s ním vzniká i Velká Praha – k centru se připojují Dejvice, Břevnov, Smíchov, Žižkov, Karlín, Nusle…
25. 1. 202125. 1. 2021
Média

Hudba mladé lidi u televize neudrží. Óčko sází na lákavější formáty

Óčko vsadilo na lákavější formáty a cílení na různé skupiny posluchačů. Generální ředitel Štepán Wolde chce také dovršit přerod…
24. 1. 202123. 1. 2021
Média

Zemřel legendární moderátor Larry King, bylo mu 87 let

Moderátor, jenž svými rozhovory zásoboval svět déle než 60 let, zemřel v sobotu 23. ledna. Zprávu potvrdila společnost Ora Media, pro níž natáčel…
23. 1. 202125. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Téma bydlení bude v ČSOB komunikovat Andrea Vokálová
Novým generálním ředitelem Sazky bude Aleš Veselý, dosud vedl marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více