Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Média

Vzkaz vydavatelům: Probuďte se

Redakce MAM4. 10. 201028. 6. 2019

Další z pořádaných časopiseckých brunchů Unie vydavatelů, na kterém se scházejí zástupci vydavatelů, zadavatelů a mediálních agentur, byl věnován otázce odhadů mediálních výdajů a predikci dalšího vývoje.

Trefný příspěvek přednesl ze strany zadavatelů Lukáš Burda z Plzeňského Prazdroje, který upozornil vydavatele na nekonzistentní obchodní politiku a vybídl je k tomu, aby o svých rozhodnutích více uvažovali. “Slevy pro zadavatele s velkým rozpočtem se aplikují stejně jako u přímých zadavatelů s rozpočtem o dost menším. To popírá logiku trhu. Vnímejte bonusy jako odměnu za objem, jak tomu bylo vždycky. V období krize byla nastavena šílená úroveň cen, kterou nebude možné vrátit zpět,” popsal stávající situaci na trhu Burda. Redakční prostor je podle jeho názoru devalvovaný, když se setkává s tím, že inzerce je podmiňována redakčním článkem. Ve vztahu k mediálním agenturám, které na vydavatele tvrdě tlačí, uvedl, že vydavatelé by neměli tomuto tlaku ustupovat. “Mediální agentura nemůže nadřazovat zájmy své nad zájmy klientů,” řekl. Vydavatelé by ale měli podle jeho názoru také pečlivě zvažovat, jaké nové projekty odstartují. “Mám pocit, že každý týden letos vzniká nová pivní kuchařka. Jestli je to jenom proto, abyste z klientů vytáhli peníze, tak je to nesmysl. My tam inzerovat nebudeme,” uzavřel.

Vlastimil Lagan, generální ředitel společnosti Storck ČR, popsal postoj společnosti k tvorbě marketingových plánů. Do značek se firma snaží investovat 5-10 % z obratu, aktivitu navíc ještě posílila v uplynulém roce ekonomické recese. “V krizi jsme na trh přinesli dvě nové značky a rozpočet navýšili o 100 %,” přiblížil Vlastimil Lagan s tím, že tato skutečnost se promítla do 250% nárůstu prodeje zboží.

Časopisecký brunch otevřel ekonom Tomáš Sedláček, který se zamyslel nad postavením reklamy v ekonomice společnosti. “Reklama živí a konstituuje nespokojenost, na které je dnešní společnost založená,” řekl. Reklama se tak podílí na vytváření touhy, která se musí neustále naplňovat. Pokud jde o ekonomickou krizi, není podle Sedláčka jasné, zda skutečně skončila. “Nevíme, jestli dno bylo falešné, nebo skutečné. Na kapitálových trzích krize skončila zhruba před rokem. Mám ale pocit, že se přestěhovala z ekonomiky na stát – dnes jsou více ohroženy finance státu,” dodal.

Zástupci zadavatelů na brunchi Unie vydavatelů. Zleva: Dušan Pavlů z České pojišťovny, Lukáš Burda z Plzeňského Prazdroje a Vlastimil Lagan ze společnosti Storck ČR. Vpravo ekonom Tomáš Sedláček.

×

V češtině vyšla kniha o email marketingu

Starší článek

Noc reklamožroutů představí na 500 spotů

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Tomáš Nosil

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Média

Atmedia: Kam zmizela reklama pro děti?

Podle mediálního zastupitelství Atmedia se po loňském jarním poklesu ke komunikaci prostřednicím TV reklamy vrátily vesměs všechny společnosti, které ji…
9. 4. 20219. 4. 2021
Média

Vzniká platforma Zítřek. Nabídne pozitivní informace a rozhovory s českou elitou

Na český mediální trh vstupuje nová zpravodajská a lifestylová platforma Zítřek, startuje 1. května. Za projektem stojí Jan Klápa, který loni…
8. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

CNC staví interní agenturu pro malé a střední firmy. Povede ji Hanzal

V rámci vydavatelského domu Czech News Center vzniká interní mediální agentura pro malé a střední firmy. Povede ji Martin Hanzal, který přichází z pozice…
6. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více