Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Média

Příjem TV přes analog dále klesá

Redakce MAM11. 10. 201028. 6. 2019

Počet českých domácností, které využívají kabelový příjem, vzrostl na konci třetího čtvrtletí 2010 podle údajů České asociace elektronických komunikací (ČAEK) přibližně na 1,08 milionu, tedy o 50 tisíc více než v roce předcházejícím. Asociace přitom odhaduje, že v roce 2012 překročí počet domácností přijímajících televizi přes kabel hranici 20 %.

Potvrzuje se tak, že v českých TV domácnostech dále dochází k proměnám příjmu televizního signálu. Podle údajů z jiného zdroje – společnosti Mediaresearch za druhý letošní kvartál – pokračuje s probíhající digitalizací v Česku růst procenta domácností s příjmem digitálního pozemního vysílání. Digitální pozemní vysílání už využívá přes 40 % domácností, zatímco analogové pozemní vysílání přijímá již jen čtvrtina domácností. Zvyšuje se dále příjem přes satelit, který se podle výzkumu dostal na druhé místo právě před analogové televizní vysílání. Přes satelit přijímá TV signál necelých 30 % televizních domácností. Na rostoucí podíl satelitního příjmu mohou mít vliv kromě probíhající digitalizace také zesílené propagační aktivity a reklama poskytovatelů satelitního vysílání v prvním pololetí roku 2010. Podíl domácností s kabelovým či IPTV příjmem je ve výzkumu Mediaresearch sdružen společně a náleží mu přibližně čtvrtinový podíl.

Nejčastějším způsobem příjmu pozemního digitálního vysílání televize (DVB-T) v českých domácnostech je set-top-box. Využívá jej více než čtvrtina TV domácností (26,6 %).

×

Top vánoční dárky

Starší článek

Obchodníci zahájí vánoční prodej už v říjnu a chystají slevy

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Knowlimits

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Média

Šéf CME: Na Voyo bude čím dál více exkluzivního obsahu. Výroba se rozjíždí

Skupina Nova se chystá významně investovat do výroby nového obsahu pro platformu Voyo, ročně by se mělo jednat o 15 až 20 nových produkcí.
13. 4. 202113. 4. 2021
Média

Konference Digimedia se přesouvá na září

Kvůli pandemii a prodlevě v očkování se konference o rozhlasové a televizní digitalizaci a mobilní komunikaci posouvá z 10. června na 22. září.
12. 4. 202112. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více