Čtvrtý ročník soutěže o nejlepší mediální nápady Flema, kterou pořádá společnost Flemedia, už zná práce, jež se dostaly na shortlist. Letos se celkem soutěží v osmi kategoriích, přičemž nejvíce nominací se podle očekávání objevilo v kategorii OOH (7). S ohlášením prací, které se probojovaly na shortlist, zároveň startuje Hlasování odborné veřejnosti. To je otevřeno pro všechny, pohybující se v oboru marketingu, reklamy a médií. Potrvá do 2. října a hlasovat je možné na internetových stránkách www.flema.cz.
Nejvíce letošních nominací má na shortlistu slovenská mediální agentura Mediaedge:cia SK (MEC), která má ve finále pět želízek. Z tuzemských agentur nejvíce skórovaly MediaCom a Starcom. Obě získaly po třech nominacích. V prestižní kategorii Nejlepší kampaně jsou z celkových tří nominovaných prací dvě pro klienta T-Mobile – ovšem jednou od českého MediaComu a jednou od slovenské MEC SK. Stejně jako vloni byla soutěž otevřena pro slovenské agentury, letos bylo ze Slovenska přihlášeno 23 prací, z Česka 68. Celkový letošní počet přihlášek (91) je o osm nižší než v loňském roce.
Martina Vojtěchovská