24 hodin s …

24. 11. 2008 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

27_24h.jpgjméno: Jan Vlček


profese: managing director


společnost: BigMedia


pracovní poslání: Dostat outdoorovou reklamu do pozice nejkvalitnějšího mediálního kanálu v každém mediamixu.


životní motto: Všechno jde, když se chce, a většinou stačí zapnout zdravý selský rozum.


06:00 Vstávám, a než se ohřeje čaj k snídani a děti se oblečou, zapínám počítač a stačím vyřídit pár mailů.


07:15 Odvážím naše 2 děti do školy a podle toho, jaká je doprava, s nimi strávím asi hodinu v autě. Pokud mají děti svůj den, dojde mezi nimi k pravidelné hádce a rvačce, takže když je vysadím, cítím velkou úlevu.


08:30 Přijíždím narychlo do kanceláře, abych stihl plánovaný telefonický hovor s klientem v Asii.


09:00 Rychle procházím poštu a maily, abych stihl ranní schůzku.


09:30 Meeting s klientem spojený se snídaní (časově efektivní a příjemné).


11:00 Prezentace u klienta. Nabízíme netradiční provedení outdooru, je třeba vše důkladně vizualizovat pro snazší představivost. Prezentace jde dobře.


13:00 Oběd s týmem BigMedia. Diskutujeme nové poptávky a probíhající kampaně.


14:30 Porada s vedením naší skupiny. Vedeme intenzivní diskuse o plánech na rok 2009. Zdá se, že to bude na déle.


17:00 Porada se protáhla, takže jsem odložil další schůzky, které měly následovat mezi 16. a 17. hodinou. Kontroluji maily a připravuji se na interní meeting v 17:30.


17:30 Finalizujeme s týmem přípravu prezentací pro dva nové klienty.


18:00 Zjistili jsme, že jeden z klientů dodal reklamní plachty k vyvěšení, které neodpovídají požadované technické specifikaci. Hledáme řešení, aby nebylo nutné plachty vyrábět znovu.


18:40 Odjíždím z kanceláře domů. Hodina v zácpě.


20:00 Doma ještě projdu urgentní maily. Syn se dožaduje jít hrát fotbal. Jdeme na 15 min. na dvůr v kulichu a bundě si zakopat.


20:30 Děti jdou spát, takže chvilka na sklenku vína a večerní zprávy v televizi.


23:00 Vzdáváme se ženou boj s ospalostí a jdeme spát.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.