profese: managing director
společnost: BigMedia
pracovní poslání: Dostat outdoorovou reklamu do pozice nejkvalitnějšího mediálního kanálu v každém mediamixu.
životní motto: Všechno jde, když se chce, a většinou stačí zapnout zdravý selský rozum.
06:00 Vstávám, a než se ohřeje čaj k snídani a děti se oblečou, zapínám počítač a stačím vyřídit pár mailů.
07:15 Odvážím naše 2 děti do školy a podle toho, jaká je doprava, s nimi strávím asi hodinu v autě. Pokud mají děti svůj den, dojde mezi nimi k pravidelné hádce a rvačce, takže když je vysadím, cítím velkou úlevu.
08:30 Přijíždím narychlo do kanceláře, abych stihl plánovaný telefonický hovor s klientem v Asii.
09:00 Rychle procházím poštu a maily, abych stihl ranní schůzku.
09:30 Meeting s klientem spojený se snídaní (časově efektivní a příjemné).
11:00 Prezentace u klienta. Nabízíme netradiční provedení outdooru, je třeba vše důkladně vizualizovat pro snazší představivost. Prezentace jde dobře.
13:00 Oběd s týmem BigMedia. Diskutujeme nové poptávky a probíhající kampaně.
14:30 Porada s vedením naší skupiny. Vedeme intenzivní diskuse o plánech na rok 2009. Zdá se, že to bude na déle.
17:00 Porada se protáhla, takže jsem odložil další schůzky, které měly následovat mezi 16. a 17. hodinou. Kontroluji maily a připravuji se na interní meeting v 17:30.
17:30 Finalizujeme s týmem přípravu prezentací pro dva nové klienty.
18:00 Zjistili jsme, že jeden z klientů dodal reklamní plachty k vyvěšení, které neodpovídají požadované technické specifikaci. Hledáme řešení, aby nebylo nutné plachty vyrábět znovu.
18:40 Odjíždím z kanceláře domů. Hodina v zácpě.
20:00 Doma ještě projdu urgentní maily. Syn se dožaduje jít hrát fotbal. Jdeme na 15 min. na dvůr v kulichu a bundě si zakopat.
20:30 Děti jdou spát, takže chvilka na sklenku vína a večerní zprávy v televizi.
23:00 Vzdáváme se ženou boj s ospalostí a jdeme spát.